فولاد و آهن

نشست شورای ارتباطات شرکت های شستا در ذوب آهن اصفهان با اصحاب رسانه استان اصفهان/ سند راهبردی رسانه ای هلدینگ شستا تدوین شد

نشست شورای ارتباطات شرکت های شستا در ذوب آهن اصفهان با اصحاب رسانه استان اصفهان/ سند راهبردی رسانه ای هلدینگ شستا تدوین شد
پایگاه خبری معدن نیوز - نشست شورای ارتباطات شرکت های شستا با اصحاب رسانه استان اصفهان با حضور حسن محمدی مدیر روابط عمومی این هلدینگ، علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان و علی راعی مشاور رسانه ای و امور مجلس مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با هدف هم اندیشی جهت توسعه فعالیت های رسانه ای شستا یک شنبه ۱۰ آذرماه در ذوب آهن اصفهان برگزار شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، نشست شورای ارتباطات شرکت های شستا با اصحاب رسانه استان اصفهان با حضور حسن محمدی مدیر روابط عمومی این هلدینگ، علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان و  علی راعی مشاور رسانه ای و امور مجلس مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با هدف هم اندیشی جهت توسعه فعالیت های رسانه ای شستا یک شنبه 10 آذرماه در ذوب آهن اصفهان برگزار شد.
حسن محمدی در این نشست، به تشریح فعالیت های هدلینگ شستا پرداخت و گفت: این هلدینگ دارای سهام مدیریتی در بیش از 187 شرکت می باشد و 60 هزار نفر در استان های مختلف کشور در آن فعالیت می کنند.
وی با بیان اینکه مدیرعامل شستا توجه ویژه‌ای به حوزه رسانه‌ دارد، گفت: با توجه به گام‌های موثری که شستا برای بورسی‌شدن برمی‌دارد، حوزه رسانه از اهمیت خاصی برخوردار است، لذا به دلیل تنوع استانی شرکت‌های تابعه شستا در کشور، نقش رسانه‌های استانی پررنگ‌تر و ویژه‌تر می‌شود.
مدیر روابط عمومی شستا اظهار داشت: برخی از مسئولین روابط عمومی شرکت های تابعه شستا تشکیل دهنده شورای ارتباطات این هدلینگ هستند و این افراد از بین روزنامه نگاران با سابقه ای انتخاب شده اند که در حوزه خود تخصص دارند و از دانش آن ها جهت توسعه ارتباطات شستا بهره گرفته می شود.
محمدی از تدوین سند راهبردی رسانه ای هلدینگ شستا خبر داد و گفت: این سند هنوز ابلاغ نشده است و با تایید دکتر رضوانی فر مدیرعامل شستا به زودی ابلاغ می گردد تا فعالیت های رسانه ای شرکت های تابعه شستا از حالت جزیره ای خارج شده و یکپارچه و هماهنگ شود.
در این نشست، اصحاب رسانه استان اصفهان، نظرات و راهکارهای پیشنهادی خود را جهت توسعه ارتباطات شستا و رسانه های این استان بیان نمودند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد