بورس

سهم ۲۴ درصدی شرکت های معدن و صنایع معدنی از مجموع فروش تجمیعی ۸ ماهه شرکت بورسی

سهم ۲۴ درصدی شرکت های معدن و صنایع معدنی از مجموع فروش تجمیعی ۸ ماهه شرکت بورسی
پایگاه خبری معدن نیوز - کامودیتی گزارش داد: فروش شرکت های زنجیره معدن در آبان ۹۸ نشان می دهد فولاد مبارکه با ۳۲۳۶ میلیارد تومان، ملی مس با ۱۶۹۲ میلیارد تومان، فولاد خوزستان با ۱۳۶۶ میلیارد تومان و گل گهر با ۱۲۳۳ میلیارد تومان بیشترین سهم را در میان این شرکت ها داشتند و به ترتیب رشد ۱۹ درصد، ۶۰ درصد، ۴ درصد و ۷۴ درصدی نسبت به آبان سال قبل را شاهد بودند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، کامودیتی گزارش داد: فروش شرکت های زنجیره معدن در آبان 98 نشان می دهد فولاد مبارکه با 3236 میلیارد تومان، ملی مس با 1692 میلیارد تومان، فولاد خوزستان با 1366 میلیارد تومان و گل گهر با 1233 میلیارد تومان بیشترین سهم را در میان این شرکت ها داشتند و به ترتیب رشد 19 درصد، 60 درصد، 4 درصد و 74 درصدی نسبت به آبان سال قبل را شاهد بودند.
در 8 ماهه نیز این 4 شرکت بیشترین سهم را در فروش شرکت های معدن و صنایع معدنی بورسی داشتند.
تقاضا برای محصولات بخش معدن و صنایع معدنی همچنان بالا و رو به رشد است و جمع فروش شرکت های زنجیره معدن در بورس تهران طی آبان 98 با رشد 26 درصدی به 12622 میلیارد تومان رسید.
در مجموع 8 ماه امسال نیز فروش این حوزه با جهش 74 درصدی به 98312 میلیارد تومان رسید و 24 درصد کل ارزش فروش شرکت های بورسی را به خود اختصاص داده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد