فولاد و آهن

پیام مدیرعامل فولاد خوزستان در پی کسب تندیس صادرکننده نمونه کشوری؛

صادرات موتور محرکه اقتصاد و رمز بقای کشورها در بازارهای جهانی است/ فولاد خوزستان پیشتاز صادرات و ارزآوری در حوزه فولاد

صادرات موتور محرکه اقتصاد و رمز بقای کشورها در بازارهای جهانی است/ فولاد خوزستان پیشتاز صادرات و ارزآوری در حوزه فولاد
پایگاه خبری معدن نیوز - علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان در پی کسب تندیس صادر کننده نمونه کشوری طی پیامی کسب این تندیس را تبریک گفت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان در پی کسب تندیس صادر کننده نمونه کشوری طی پیامی کسب این تندیس را تبریک گفت.

متن پیام مدیرعامل فولاد خوزستان به شرح ذیل می باشد:

صادرات موتور محرکه اقتصاد و رمز بقای کشورها در بازارهای جهانی است. روز ملی صادرات سمبلی برای ارج نهادن بر تلاش‌های انجام شده از سوی صادرکنندگان است.

مجموعه فولاد خوزستان از دیرباز تاکنون و با اولویت تامین نیاز داخل، پیشتاز صادرات و ارز آوری در زمینه فولاد بوده است. فولاد مردان تحریم‌ های ظالمانه را در اوج، بی اثر کردند.

کسب تندیس صادرکننده برتر کشور مهر تاییدی بر این مدعاست که با الطاف خداوند متعال و تلاش و همدلی شما همکاران مومن و ولایت مدار در سال رونق تولید محقق گردید.

بسیار مایه‌ خوشبختی است که یکبار دیگر اثبات نمودیم همت و اراده ایرانی می‌تواند بر مشکلات پیروز شود و این موفیقت بزرگ مدیون دقت و سخت کوشی کارکنان گروه فولاد خوزستان‌ است. کسب این تندیس را به همکاران تلاشگر تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و موفقیت شما عزیزان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد