گفتگو، یادداشت و نشست خبری

مدیرعامل فولاد خراسان در مصاحبه تصویری با معدن نیوز؛

فولاد خراسان همچون سایر فولادسازان در تامین مواد اولیه در مضیقه است/ ثبت رکوردهای پیاپی در تولید خطوط و فروش داخلی و صادراتی/ کنسانتره سازی سنگان را به زودی به سرانجام می رسانیم

فولاد خراسان همچون سایر فولادسازان در تامین مواد اولیه در مضیقه است/ ثبت رکوردهای پیاپی در تولید خطوط و فروش داخلی و صادراتی/ کنسانتره سازی سنگان را به زودی به سرانجام می رسانیم
پایگاه خبری معدن نیوز - کسری غفوری مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در مصاحبه تصویری با معدن نیوز یا اشاره به حضور سه ماهه خود در این مجتمع یه عنوان مدیرعامل گفت: به لطف خدا، با همت همکاران و استراتژی های تدوین شده برای فولاد خراسان توانستیم هر ماه یک رکورد در تولید داشته باشیم.
  بزرگنمايي:

کسری غفوری مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در مصاحبه تصویری با معدن نیوز یا اشاره به حضور سه ماهه خود در این مجتمع یه عنوان مدیرعامل گفت: به لطف خدا، با همت همکاران و استراتژی های تدوین شده برای فولاد خراسان توانستیم هر ماه یک رکورد در تولید داشته باشیم.

 غفوری افزود: رکورد فروش داخلی و صادراتی فولاد خراسان در زمان حضور بنده شکسته شد. همچنین در ماه جاری در خطوط توانستیم سه رکورد تاریخ فولاد خراسان را بشکنیم.

وی اظهار داشت: در واقع در خطوط گندله سازی، احیا و فولادسازی شاهد ثبت رکوردهایی بودیم و توانستیم رکورد ادوار گذشته فولاد خراسان را بشکنیم.

 غفوری ادامه داد: تداوم این روند در این روزها که چالش اصلی فولادسازان تامین مواد اولیه است آسان نیست. فولاد خراسان واحد کنسانتره سازی 2.5 میلیون تنی خود در سنگان را بعد از سال ها به سرانجام خواهد رساند. با راه اندازی این واحد، فولاد خراسان اولین مجتمع فولادی خواهد بود زنجیره فولاد را از معدن تا محصول نهایی و نورد به صورت کامل در اختیار دارد. 

وی گفت: فولاد خراسان همچون سایر فولادسازان در تامین مواد اولیه و کنسانتره در مضیقه است هر چند که با این شرایط سخت نیز همچنان ثبت رکورد اتفاق می افتد.

 مدیرعامل فولاد خراسان تصریح کرد: این شرکت حمایت های لازم را ساخت داخل و شرکت های دانش بنیان دارد و معتقدم بومی سازی یکی از حلقه های مفقوده در مجتمع فولاد خراسان است اما با جدیت آنرا دنبال خواهیم کرد و در همین راستا مدیریت جدیدی را در این بخش ایجاد خواهیم کرد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد