سنگ آهن و ذغال سنگ

به گزارش معدن نیوز؛

برگزاری مناقصه واگذاری بلوک های سنگ آهن Odisha هند به تعویق افتاد/ شروط شرکت در مناقصه تغییر کرد؛ هر شرکت تنها مجوز ثبت یک بلوک معدنی را دارد

برگزاری مناقصه واگذاری بلوک های سنگ آهن Odisha هند به تعویق افتاد/ شروط شرکت در مناقصه تغییر کرد؛ هر شرکت تنها مجوز ثبت یک بلوک معدنی را دارد
پایگاه خبری معدن نیوز - دولت Odisha هند قصد داشت مناقصه ۲۰ معدن سنگ آهن و منگنز برای واگذاری حق استخراج برای ۵۰ سال را برگزار نماید اما به دلیل شکایت گروه Adani و آرسلورمیتال علیه تصمیم JSW برای پیشنهاد بزرگترین بلوک معدنی از طریق نیمی از شرکت های تابعه خود، این مناقصه باید لغو و حدود یک ماه به تعویق بیافتد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، دولت Odisha هند قصد داشت مناقصه 20 معدن سنگ آهن و منگنز برای واگذاری حق استخراج برای 50 سال را برگزار نماید اما به دلیل شکایت گروه Adani و آرسلورمیتال علیه تصمیم JSW برای پیشنهاد بزرگترین بلوک معدنی از طریق نیمی از شرکت های تابعه خود، این مناقصه باید لغو و حدود یک ماه به تعویق بیافتد.

این تصمیم با هدف ارائه مدل های پیشنهادی جدید برای برگزاری مناقصه به تعویق افتاده است.

مناقصه مذکور 15 پیشنهاد قیمتی از سوی شرکت های بزرگ و تابعه دریافت کرده بود اما دولت هند با جدیت و سفت و سخت، صدور مجوز استخراج از معادن را پیگیری می کند.

اصلاحات مناسب در اسناد مناقصه باید با شروط ذیل انجام و در صورت لزوم تغییرات در اسناد مناقصه انجام شود. یکی از پیشنهادات این است که هر شرکت کننده در مناقصه فقط باید یک پیشنهاد برای یک واحد معدنی خاص ارسال نماید. در صورت ارسال پیشنهاد بیش از یک مورد برای یک بلوک معدنی خاص از طریق شرکت های مستقیم و غیر مستقیم (شرکت های تابعه)، آن پیشهاد رد می شود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد