آلومینیوم و مس

بازتاب خبر سرمایه گذاری ایران در صنعت مس در رسانه های خارجی؛ ایران با هدف ارتقا رقابت پذیری خود در صنعت مس سرمایه گذاری می کند

بازتاب خبر سرمایه گذاری ایران در صنعت مس در رسانه های خارجی؛ ایران با هدف ارتقا رقابت پذیری خود در صنعت مس سرمایه گذاری می کند
پایگاه خبری معدن نیوز - ایران برای افزایش ظرفیت و فعالیت های اکتشافی طی ۵ سال آینده در صنعت مس سرمایه گذاری عظیمی خواهد داشت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، رسانه های خارجی نوشتند: ایران برای افزایش ظرفیت و فعالیت های اکتشافی طی 5 سال آینده در صنعت مس سرمایه گذاری عظیمی خواهد داشت.
این سرمایه گذاری با هدف تقویت رقابت پذیری در بازار و کسب سهم بیشتر در بازارهای بین المللی صورت می گیرد و ناشی از افزایش تقاضای فلزات گران بها در شرایط فعلی است.
براساس گزارش سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدن ایران (ایمیدرو)، ایران در اوایل 2019 سرمایه گذاری عظیمی در یک پروژه بزرگ زیست محیطی داشته تا ظرفیت تولید اسید سولفوریک به عنوان یک فرآورده و عنصر مهم در فرایند تولید مس را به طور سالانه به 610 هزار تن برساند.
طرح یکپارچه‌سازی سیستم‌های اطلاعاتی شرکت مس که یک سیستم متمرکز دارای سایت های تولید و توزیع است قرار است در مارس 2020 به بهره برداری برسد و سرمایه گذاران داخلی و خارجی را قادر می سازد تا از وضع موجود معادن، واحدهای ذوب و فرآوری و انبارها دید کاملی داشته باشند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد