سنگ آهن و ذغال سنگ

کسب بالاترین رقم رشد بین غول های معدنی توسط کگل؛

گل گهر رشد ۷۴ درصدی فروش را در آبان ماه به ثبت رساند

گل گهر رشد ۷۴ درصدی فروش را در آبان ماه به ثبت رساند
پایگاه خبری معدن نیوز - شرکت معدنی و صنعتی گل توانست در ماه آبان، بیشترین رشد فروش را بین غول های معدنی و صنایع معدنی ایران کسب کند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، شرکت معدنی و صنعتی گل توانست در ماه آبان، بیشترین رشد فروش را بین غول های معدنی و صنایع معدنی ایران کسب کند.
این شرکت با فروش بیش از 1233 میلیارد تومانی در ماه قبل، رقم رشد 74 درصدی را در این شاخص به ثبت رساند که بالاتر از رشد بزرگان معدنی و صنایع معدنی ایران بوده است. 
"کانال کامودیتی" در این باره گزارش داد: در مدت مورد بررسی مجموع فروش شرکت های زنجیره معدن در بورس تهران، به بیش از 12هزار و 600 میلیارد تومان رسید که این عدد، رشد 26 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه کرده است. از سوی دیگر شرکت های این حوزه اکنون سهم 24درصدی از کل فروش شرکت های بورسی را در اختیار دارند.
طی هشت ماه سال 98 نیز ارزش کل فروش شرکت های زنجیره معدن بورس تهران، از 98هزار میلیارد تومان عبور کرد که در این میان شرکت معدنی و صنعتی گل گهر  با فروش 8هزار و 672 میلیارد تومانی، سهم نزدیک به 9درصدی از کل فروش را در اختیار گرفت.
شرکت معدنی و صنعتی گل گهر بزرگ ترین تولیدکننده کنسانتره و گندله سنگ آهن در ایران است. این شرکت در ماه گذشته نیز طی مراسمی با حضور رییس جمهوری بیش از 8200 میلیارد تومان پروژه در منطقه گل گهر را وارد مدار تولید کرد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد