فولاد و آهن

دیدار قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان در امور سلامت و بهداشت کارکنان با معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور

دیدار قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان در امور سلامت و بهداشت کارکنان با معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور
پایگاه خبری معدن نیوز - ظهر امروز یکشنبه ۱۷ آذرماه ۹۸، علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان در امور سلامت و بهداشت کارکنان به همراه مسعود توکل فرد مدیر بهداشت، درمان، ایمنی و محیط زیست و محمود صداقتی مدیرعامل شرکت بیمه تامین آتیه فراگیر با مهران ورناصری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان خوزستان دیدار کردند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، ظهر امروز یکشنبه 17 آذرماه 98، علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان در امور سلامت و بهداشت کارکنان به همراه مسعود توکل فرد مدیر بهداشت، درمان، ایمنی و محیط زیست و محمود صداقتی مدیرعامل شرکت بیمه تامین آتیه فراگیر با مهران ورناصری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان خوزستان دیدار کردند.
در ابتدای این دیدار علیرضا مخبر دزفولی با اشاره به اهتمام شرکت فولاد خوزستان و مدیریت آن به موضوع سلامت و نیز مسئولیت های اجتماعی، دریافت تندیس شرکت برتر کشور در مسئولیت های اجتماعی را گواه این ادعا دانست.
قائم مقام مدیرعامل در امور سلامت و بهداشت کارکنان در ادامه خواستار همکاری بیش از پیش معاونت درمان  و تسریع در روند صدور مجوزهای خدمات تشخیصی و درمانی در مراکز بهداشتی و درمانی فولاد خوزستان در جهت گسترش و ارتقای کیفی و کمی خدمات بهداشتی و درمانی به کارکنان شد.
در این دیدار مسعود توکل فرد مدیر بهداشت، درمان، ایمنی و محیط زیست و محمود صداقتی مدیرعامل شرکت تامین آتیه فراگیر ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته، توضیحاتی در خصوص نیازهای حوزه بهداشت و درمان فولاد خوزستان و زمینه های همکاری بیان کردند.
مهران ورناصری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان خوزستان با توجه به گزارش ارائه شده در خصوص رویکردهای شرکت فولاد خوزستان نسبت به مسئولیت های اجتماعی در کنار تولید پایدار، دیدگاه این شرکت را امری ستودنی دانست و با اشاره به تعداد قابل توجه کارکنان و خانواده شرکت فولاد خوزستان، گسترش کمیت و کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی به آنان را وظیفه ای مهم دانست و افزود: در این راستا مجموعه معاونت درمان در کنار این شرکت و تسهیل گر کار خواهد بود و قطعا در صدور مجوزهای لازم نهایت همکاری را به عمل خواهد آورد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد