فولاد و آهن

بایستی زنجیره فولاد متوازن شود/ تشکیل کمیته سنگ مقدمه ایجاد نظم و انسجام میان شرکت های سنگ آهنی و فولادی است

بایستی زنجیره فولاد متوازن شود/ تشکیل کمیته سنگ مقدمه ایجاد نظم و انسجام میان شرکت های سنگ آهنی و فولادی است
پایگاه خبری معدن نیوز - خداداد غریب پور رئیس هیئت عامل ایمیدرو در بازدید از فولادهرمزگان و در مورد تولید ١٠ میلیون تولید فولاد در منطقه ویژه اقتصادی و صنایع معدنی خلیج فارس گفت: کنسرسیوم تولید ١٠ میلیون تن فولاد تشکیل شده و شرکت های علاقه مند آمده اند و در ابتدا یک هیئت اجرایی تشکیل شده و در حال تبدیل شدن به یک شرکت هست و مصمم هستیم با توجه به زیرساخت های منطقه ویژه و آمادگی شرکت های بزرگ انشاالله این اتفاق بیفتد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، خداداد غریب پور رئیس هیئت عامل ایمیدرو در بازدید از فولادهرمزگان و در مورد تولید ١٠ میلیون تولید فولاد در منطقه ویژه اقتصادی و صنایع معدنی خلیج فارس گفت: کنسرسیوم تولید  ١٠ میلیون تن فولاد تشکیل شده و شرکت های علاقه مند آمده اند و در ابتدا یک هیئت اجرایی تشکیل شده و در حال تبدیل شدن به یک شرکت هست و مصمم هستیم با توجه به زیرساخت های منطقه ویژه و آمادگی شرکت های بزرگ انشاالله این اتفاق بیفتد.
وی در خصوص تدابیر ایمیدرو جهت تامین مواد اولیه شرکت های فولادی تاکید کرد: بایستی زنجیره فولاد متوازن بشود. با تشکیل ستاد زنجیره فولاد و احیاء آن، زنجیره متوازن خواهد شد و در همین راستا باید یک نظم و انسجامی باید بین شرکت های سنگ آهنی و شرکت های فولادی ایجاد بشود. تشکیل کمیته سنگ مقدمه این امر بوده و تشکیل ستاد زنجیره فولاد هم این موضوع را تکمیل می کند.
غریب پور در حاشیه بازدید از خط ریخته گری فولاد هرمزگان و در خصوص برگزاری اولین کنفرانس ملی ریخته گری مداوم فولاد که توسط فولاد هرمزگان در تاریخ ٢٧ و ٢٦ آذر ماه در بندرعباس برگزار می شود گفت: ما در زمینه ساخت تجهیزات و بومی سازی رشد خیلی خوبی داشتیم ولی در حوزه ریخته گری رشد چندانی نداشتیم؛ بنابراین هر اقدامی در این خصوص با همکاری سازمان های مربوطه مثل پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان، دانشگاه ها و فولادسازان بزرگ یک ضرورت است و ما حمایت می کنیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد