فولاد و آهن

برنامه فولاد مبارکه برای توسعه فولاد هرمزگان در دو فاز احداث خط تولید تختال و نورد پیش خواهد رفت

برنامه فولاد مبارکه برای توسعه فولاد هرمزگان در دو فاز احداث خط تولید تختال و نورد پیش خواهد رفت
پایگاه خبری معدن نیوز - حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه در بازدید از فولاد هرمزگان گفت: در خصوص برنامه فولاد مبارکه برای توسعه فولاد هرمزگان، برنامه کوتاه مدت ما افزایش ١.٥ میلیون به ۲ میلیون تن تولید تختال هست و در مرحله دوم احداث یک خط نورد برای تولید پلیت میل در دستور کار است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه در بازدید از فولاد هرمزگان گفت: در خصوص برنامه فولاد مبارکه برای توسعه فولاد هرمزگان، برنامه کوتاه مدت ما افزایش ١.٥ میلیون به 2 میلیون تن تولید تختال هست و در مرحله دوم احداث یک خط نورد برای تولید پلیت میل در دستور کار است.
در برنامه دراز مدت هم قصد داریم پروژه تولید ١٠ میلیون تن فولاد را برای فولاد مبارکه، باتوجه به ظرفیت های فولاد هرمزگان در بندرعباس پیش ببریم.
مدیرعامل فولاد مبارکه تاکید کرد: ما به دنبال فعالیت های تکنولوژیک هستیم و قطعا بخش متالورژی و ریخته گری برای تولید محصولات جدید یا با کیفیت، بسیار ضروری است و ما از برگزاری فعالیت های علمی از جمله اولین کنفرانس ریخته گری مداوم فولاد که در آذر ماه به همت فولاد هرمزگان برگزار می شود حمایت می کنیم و اقدام بسیار مثبتی است. 
عظیمیان درخصوص احداث خط نورد ٢ فولاد مبارکه و ضرورت ایجاد آن گفت: قطعا این امر به صنعت کشور کمک خواهد کرد و امیدواریم قبل از پایان سال کار شروع شود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد