اخبار استان ها

سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صمت هرمزگان خبر داد؛

صدور ۴۶ فقره پروانه بهره برداری صنعتی در استان هرمزگان/ ۲۹ درصد سرمایه گذاری ها مربوط به کانی های غیرفلزی است

صدور ۴۶ فقره پروانه بهره برداری صنعتی در استان هرمزگان/ ۲۹ درصد سرمایه گذاری ها مربوط به کانی های غیرفلزی است
پایگاه خبری معدن نیوز - سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: با صدور ۴۶ فقره پروانه بهره برداری، در این بخش سرمایه گذاری به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال صورت گرفت و زمینه اشتغال ۶۰۵ نفر در استان مهیا شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: با صدور 46 فقره پروانه بهره برداری، در این بخش سرمایه گذاری به ارزش 110 میلیارد ریال صورت گرفت، و زمینه اشتغال 605 نفر در استان مهیا شد.

ابراهیم سعدینی گفت: طی هشت ماهه سال 98 در استان هرمزگان 46 فقره پروانه بهره برداری صنعتی استان صادر شده است.

وی اعلام کرد: با صدور این تعداد پروانه بهره برداری به ارزش 110 میلیارد ریال سرمایه گذاری در این بخش صورت گرفت، که زمینه اشتغال 605 نفر در استان مهیا شد.

سعدینی تصریح کرد: در بین پروانه های صادره در این مدت در استان، بخش محصولات کانی غیر فلزی با اختصاص 317 میلیارد ریال (29 درصد از کل سرمایه گذاری)، بیشترین سهم را در بین صنایع داشته است.

سرپرست معاونت امور صنایع سازمان صمت هرمزگان با اشاره به وضع موجود در بخش صنعت استان اظهار کرد: 890 واحد صنعتی در استان دارای پروانه بهره برداری، مشغول به فعالیت هستند که با سرمایه گذاری بیش از 264 هزار و 297 میلیارد ریال ،اشتغالزایی بیش از 27 هزار نفر را به همراه داشته اند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد