آلومینیوم و مس

نصب ۱۱۸ دوربین مدار بسته در مجتمع مس سرچشمهدر نیمه نخست سال

نصب ۱۱۸ دوربین مدار بسته در مجتمع مس سرچشمهدر نیمه نخست سال
پایگاه خبری معدن نیوز - کارشناس ارشد حراست آی تی مجتمع مس سرچشمه گفت: ۱۱۸ دوربین در داخل و در منطقه و معادن مس سرچشمه طی ۶ ماه نخست امسال نصب شده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، کارشناس ارشد حراست آی تی مجتمع مس سرچشمه گفت: 118 دوربین در داخل و در منطقه و معادن مس سرچشمه طی 6 ماه نخست امسال نصب شده است.

محمدحسین قنبرزاده در گردهمایی پرسنل امور حراست و حفاظت فیزیکی مجتمع مس سرچشمه افزود: این مجتمع در بخش حراست در حوزه شعار امسال که رونق تولید است؛ مجموعه اقدامات ارزشمندی را در حوزه پرسنلی، آی تی و حفاظت فیزیکی انجام داده است.

وی اظهار داشت: در حراستِ پرسنلی، هدف حفاظت از منابع انسانی در این مجتمع است و در این حوزه شناسایی متخلفان و معرفی آنها به کمیته انضباطی را بر عهده داریم.

قبرزاده بیان کرد: این مجموعه در حوزه اعتراضات و تجمعات با رعایت اصل قانونمداری و حفظ کرامت انسانی در کاهش تجمعات ورود می کند.

وی با اشاره به فعالیت 370 نیرو در حوزه حراست فیزیکی مجتمع مس سرچشمه تصریح کرد: در بخش حفاظت فیزیکی نیز مجموعه نگهبانانِ فیزیکی بر حفظ دستاوردهای مجتمع تلاش دارند.

قنبرزاده با اشاره به اینکه مرزهای جغرافیایی مس سرچشمه نیاز به حفاظت دارند خاطرنشان کرد: کشفیاتی در این حوزه در سال 97 و 98 را داریم و نیروهای حراست مجتمع مس در سرچشمه توانسته اند در کشف سرباره مس، کابل مسی و غیره در سال 97 و 98 به ترتیب 28 و13 سارق را دستگیر کنند و تحویل مقامات قضایی دهند که تعدادی از این سارقان از اتباع بیگانه بودند.

مدیر مجتمع مس سرچشمه نیز گفت: حراست دایره گسترده ای از حفاظت (پرسنلی، آی تی، فنی و فیزیکی) است و دلیل ایجاد واحدحراست مجتمع مس سرچشمه وجود سرمایه ها و وظیفه حراست و حفاظت از این سرمایه ها است.

حسین احمدی افزود: مهمترین سرمایه هر مجموعه از جمله مس، نیروی انسانی است که باید حفظ و حراست شود بعد از آن حراست از تولید، تجهیزات و سرمایه های مادی است ضمن اینکه شناسایی خطرات در گلوگاه ها جزو وظایف و شاخصه های اصلی حراست و کمک به مدیریت است.

احمدی افزود: باید با برگزاری دوره های آموزشی اخلاقی به ابعادی همچون آبروی مردم، تعامل و برخورد با مردم، مسایل شرعی و غیره دقت شود؛ پرسنل باید آرامش داشته باشند و اگر مشکلی باشد بتواند به حراست بیان کنند و راهنمایی و مشورت بگیرد.

احمدی به موضوع انتخابات نیز اشاره و خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی بر جامعه حاکم است لذا برای انتخابات وظیفه ما کمک به برگزاری هرچه باشکوهتر با حضور حداکثری مردم در این حماسه سیاسی است و از ورود به شکل تبلیغاتی و سیاسی به طور جدی خودداری می کنیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد