فولاد و آهن

در کمیته عالی HSE فولاد خوزستان رقم خورد؛

معرفی بخش مواد اولیه به عنوان بخش برتر در زمینه HSE

معرفی بخش مواد اولیه به عنوان بخش برتر در زمینه HSE
پایگاه خبری معدن نیوز - کمیته عالی HSE شرکت فولاد خوزستان هجدهم آذرماه ۹۸ به ریاست محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در امور کارخانه و معاون بهره برداری و با حضور علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور بهداشت و سلامت کارکنان، جمشید عادلی مقدم معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و سایر مسئولان مربوطه در سالن کنفرانس ساختمان مدیرعامل برگزار گردید و بخش برتر در زمینه ی HSE معرفی شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، کمیته عالی HSE شرکت فولاد خوزستان هجدهم آذرماه 98 به ریاست محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در امور کارخانه و معاون بهره برداری و با حضور علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور بهداشت و سلامت کارکنان، جمشید عادلی مقدم معاون منابع انسانی و امور اجتماعی و سایر مسئولان مربوطه در سالن کنفرانس ساختمان مدیرعامل برگزار گردید و بخش برتر در زمینه ی HSE معرفی شد.
در این جلسه بخش مواد اولیه با رعایت موارد ایمنی به عنوان بخش برتر در زمینه ی HSE در سه ماهه دوم سال 98 معرفی شد و امین بهارلو مدیر بخش مواد اولیه لوح تقدیر خود را از علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور بهداشت و سلامت کارکنان دریافت کرد.
گفتنی است، انتخاب بخش برتر HSE در بازه های زمانی سه ماهه از مکانیزم های موثر تشویقی ایمنی در شرکت فولاد خوزستان است که تاثیر مثبتی بر عملکرد ایمنی بخش ها داشته است.


   shortlink:  
اخبار مرتبط
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد