معدن

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر خبر داد؛

آغاز بکار ۲ شتاب دهنده حوزه معدن در دانشگاه امیرکبیر/ دانشگاه امیرکبیر فعالیت در حوزه معدن را در اولویت قرار داده است

آغاز بکار ۲ شتاب دهنده حوزه معدن در دانشگاه امیرکبیر/ دانشگاه امیرکبیر فعالیت در حوزه معدن را در اولویت قرار داده است
پایگاه خبری معدن نیوز- معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: برنامه ریزی برای فعالیت ۲ شتاب دهنده حوزه معدنی در این دانشگاه صورت گرفته که اکنون یک شتاب دهنده در برج فناوری این دانشگاه مشغول به فعالیت است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، حسین حسینی تودشکی در جلسه مشترک دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر برنامه دارد در حوزه نوآوری و توسعه آن در زمینه معدن فعالیت های جدی داشته باشد.

وی افزود: براین اساس برنامه ریزی برای فعالیت 2 شتاب دهنده حوزه معدنی در این دانشگاه صورت گرفته و اکنون یک شتاب دهنده حوزه معدن در برج فناوری این دانشگاه مشغول به فعالیت است.

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: شتاب دهنده دوم در حوزه معدن نیز قرار است در دومین برج فناوری این دانشگاه که درحال ساخت است راه اندازی شود.

حسینی تودشکی خاطرنشان کرد: در این شتاب دهنده ها کسب و کارهای مرتبط با حوزه معدن با محوریت توسعه شرکت های دانش بنیان پیگیری خواهد شد.

وی عنوان کرد: باتوجه به اینکه ارتباط صنعت و دانشگاه و تبدیل تحقیقات دانشگاهی به محصول قابل استفاده در جامعه از برنامه های دانشگاه صنعتی امیرکبیر است بنابراین دانشگاه فعالیت در حوزه معدن را در اولویت خود قرارداده است.

حسینی تودشکی اضافه کرد: موضوع مدرسه کسب و کار میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و اتاق بازرگانی تهران درحال پیگیری است که فضایی برای این مدرسه در نظر گرفته شده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد