اقتصاد و صنعت

قیمت نفت به بالاترین سطح ۳ ماهه دست یافت

قیمت نفت به بالاترین سطح ۳ ماهه دست یافت
پایگاه خبری معدن نیوز- قیمت نفت در حالی که پیشرفت در مذاکرات تجاری آمریکا و چین و نتیجه انتخابات عمومی انگلستان ابهامات در مورد دو موضوع مهم و تاثیرگذار بر بازار را کاهش داد، به بالاترین سطح ۳ ماهه رسید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، روز جمعه، در حالی که پیشرفت در مذاکرات تجاری آمریکا و چین و نتیجه انتخابات عمومی انگلستان ابهامات در مورد دو موضوع مهم و تاثیرگذار بر بازار را کاهش داد، با بهبود روحیه سرمایه‌گذاران قیمت نفت به بالاترین سطح 3 ماهه اخیر رسید.

منابع آگاه خبر دادند که واشنگتن توانسته است در مورد شرایط توافق تجاری فاز اول خود با چین به توافق برسد. به گفته این منابع، آمریکا پیشنهاد داده است برخی تعرفه‌ها را تعلیق کند و برخی دیگر را کاهش دهد و چین هم در عوض محصولات کشاورزی بیشتری از آمریکا خریداری خواهد کرد.

تا ساعت 17:13 به وقت تهران قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت با 76 سنت یا 1.18 دلار افزایش نسبت به دیروز به 64.96 دلار رسید. قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام نیمه‌سنگین تگزاس غرب آمریکا هم 55 سنت یا 0.93 درصد جهش کرد تا به 59.73 دلار برسد.

شاخص برنت در بالاترین سطح معاملات امروز خود به قیمت 65.29 دلار رسید و شاخص نفت آمریکا هم تا 60.00 دلار بالا رفت، که این بالاترین رکورد آنها از 23 سپتامبر تا کنون است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد