سنگ آهن و ذغال سنگ

بی اچ پی سال آینده شاهد تغییر مدیریتی گسترده خواهد بود

بی اچ پی سال آینده شاهد تغییر مدیریتی گسترده خواهد بود
پایگاه خبری معدن نیوز - شرکت معدنی BHP روز جمعه اعلام کرد که مدیر ارشد و مدیرعامل این گروه معدنی Jonathan Price سال آینده این شرکت را ترک خواهد کرد چون این شرکت قصد دارد مسئولیت های استراتژی را از تیم مدیریت اجرایی دور نماید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، شرکت معدنی BHP روز جمعه اعلام کرد که مدیر ارشد و مدیرعامل این گروه معدنی Jonathan Price سال آینده این شرکت را ترک خواهد کرد چون این شرکت قصد دارد مسئولیت های استراتژی را از تیم مدیریت اجرایی دور نماید.

خروج Price از سمت خود دومین مسئولیت اجرایی است که طی یک هفته اخیر اعلام شده است. بی اچ پی همچنین روز دوشنبه هفته گذشته اعلام داشت Diane Jurgens مدیر ارشد فناوری این شرکت اوایل سال آینده این شرکت را ترک خواهد کرد.

این دگرگونی ساختاری در حالی اتفاق می افتد که Mike Henry مدیر اجرایی این شرکت در حال برنامه ریزی برای کسب جایگاه برترین معدنکار جهان است آن هم زمانی که Andrew Mackenzie رسما اعلام کرده در پایان سال از سمت خود کناره گیری می کند.

این شرکت در بیانیه ای در روز جمعه اعلام داشت: طی 18 ماه گذشته، استراتژی تحول در BHP به این شرکت اجازه داد تا ایمنی، کاهش هزینه ها و افزایش بازده ای را بهبود ببخشد.

بی اچ پی اخیرا و در ماه اکتبر استراتژی خود را برجسته نمود یعنی زمانی که Price در کنفرانس معدن ملبورن درخصوص شیوه "تبدیل هسته اصلی" سخنرانی داشت.

انتظار سرمایه گذاران و تحلیلگران این بود که با اجرای موفق این استراتژی، Price به عنوان مدعی اصلی بعد از Henry معرفی گردد.

این شرکت گفته تحول اکنون مسئولیت اصلی مدیران امور مالی و انسانی بی اچ پی است.

بی اچ پی همچنین گفت: Price بر انتقال برنامه های تحول در نیمه اول سال 2020 نظارت خواهد کرد و پس از آن، وی به همراه خانواده خود به انگلیس باز خواهد گشت.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد