معدن

هوشمندسازی فرآیندهای سازمان نظام مهندسی معدن آغاز شد/ فرآیند عضویت و صدور کارت اعضای سازمان نظام مهندسی معدن از امروز در سراسر کشور کاملا اینترنتی شد

هوشمندسازی فرآیندهای سازمان نظام مهندسی معدن آغاز شد/ فرآیند عضویت و صدور کارت اعضای سازمان نظام مهندسی معدن از امروز در سراسر کشور کاملا اینترنتی شد
پایگاه خبری معدن نیوز - فرآیند های عضویت و صدور کارت عضویت، از امروز بیست و سوم آذر ماه ۱۳۹۸ در سطح کشور به صورت هوشمند به اجرا در آمد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، فرآیند های عضویت و صدور کارت عضویت، از امروز بیست و سوم آذر ماه 1398 در سطح کشور به صورت هوشمند به اجرا در آمد.

به لطف خداوند متعال و با تلاش بخش فناوری اطلاعات سازمان، فرآیند های عضویت و صدور کارت عضویت اعضا، که در هفت استان: تهران، زنجان، اردبیل، فارس، کردستان، همدان و اصفهان، به صورت پایلوت اجرا شده بود، از امروز بیست و سوم آذر ماه 1398 در سطح کشور به اجرا در آمد.

منظور از هوشمند سازی، بهره گیری از نرم افزارها، سیستم ها و در بالاترین سطح، استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد و امکان اخذ تصمیمات مبتنی بر دانش بر پایه اطلاعات صحیح با رعایت قوانین و مقررات در فرآیندهای اتوماسیون شده است و این مهم در سند استراتژی سازمان به عنوان یکی از مهمترین گام های سازمان نظام مهندسی معدن ایران دیده شده است و در همین راستا، هوشمند سازی فرآیندهای سازمان آغاز شد.

به لطف خداوند متعال و با تلاش بخش فناوری اطلاعات سازمان، فرآیند های عضویت و صدور کارت عضویت اعضا، که در هفت استان: تهران، زنجان، اردبیل، فارس، کردستان، همدان و اصفهان، به صورت پایلوت اجراشده بود، از امروز بیست و سوم آذر ماه 1398 در سطح کشور به اجرا در آمد.

همچنین از امروز در هفت استان یاد شده به صورت پایلوت تمامی محاسبات فرآیندهای پروانه اشتغال به صورت کاملا اینترنتی انجام خواهد شد و پس از طی مراحل آزمایش های لازم در سراسر کشور لازم الاجرا خواهد بود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد