فولاد و آهن

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور تاکید کرد؛

عزم جدی دولت برای رفع مشکل تامین مواد اولیه فولادسازان/ مجوز احداث شهرک تخصصی فولاد به سرمایه گذاران اعطا می شود

عزم جدی دولت برای رفع مشکل تامین مواد اولیه فولادسازان/ مجوز احداث شهرک تخصصی فولاد به سرمایه گذاران اعطا می شود
پایگاه خبری معدن نیوز - فتحعلی محمدزاده، معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور در بازدید از غرفه ذوب آهن در دهمین کنفرانس ملی سازه و فولاد از عزم جدی دولت برای رفع مشکل مواد اولیه شرکت های فولادی خبر داد و گفت: شرکت های فولادی اشتغال زایی در صنایع بالا دستی و پایین دستی را به وجود می آورند و باید مورد توجه همه مسئولین باشد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، فتحعلی محمدزاده، معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور در بازدید از غرفه ذوب آهن در دهمین کنفرانس ملی سازه و فولاد از عزم جدی دولت برای رفع مشکل مواد اولیه شرکت های فولادی خبر داد و گفت: شرکت های فولادی اشتغال زایی در صنایع بالا دستی و پایین دستی را به وجود می آورند و باید مورد توجه همه مسئولین باشد.

وی افزود: ششصد فعالیت صنعتی در صنایع بالا دستی و پایین دستی مرتبط با صنعت فولاد شناسایی شده که قابلیت اشتغالزایی و رونق اقتصاد صنعت فولاد را نشان می دهد.

محمد زاده از اعطا مجوز احداث شهرک تخصصی فولاد در سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی به این متقاضیان سرمایه گذاری در بخش فولاد خبر داد و تصریح کرد: در افق سند چشم انداز ظرفیت تولید باید به 55 میلیون تن افزایش یابد لذا همه سازمان های مرتبط باید در راستای تحقق اهداف این سند برنامه ریزی کنند.

وی احداث شهرک های تخصصی فولاد را موجب کاهش بهای تمام شده محصول و خدمات صنایع پایین دستی دانست و گفت: فولاد خمیر مایه اصلی آبادانی هر کشور است و شاخص سرانه مصرف فولاد در حقیقت بیانگر اصلی بناها و خانه های هر سرزمینی می باشد.

احمد نظری، مدیر عامل شرکت تعاونی توسعه سازه های فولاد ایرانیان در دهمین کنفرانس سازه و و فولاد ایران طی سخنانی به تمجید از محصولات و جایگاه ذوب آهن اصفهان پرداخت و گفت: کیفیت محصولات این شرکت اطمینان بخش خاطر مصرف کننده گان مختلف است.

وی به تولید ورق سازه های فولادی در ذوب آهن اصفهان اشاره کرد و افزود : تولید ورق سازه های فولادی در ذوب آهن اصفهان بخش عمده ای از مشکلات سازه های فولادی را برطرف کرد.

نظری با بیان اینکه ورق سازه های فولادی تولید شده در ذوب آهن اصفهان توسط مراکز علمی و فنی مورد تایید قرار گرفته، تاکید کرد: تسمه های تیرورق تولید شده ذوب آهن اصفهان بر اساس استانداردها و مقررات سختگیرانه انجمن های مهندسی و سازه های فولادی کشور تولید می شود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد