فولاد و آهن

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد مطرح کرد؛

فعال شدن هلدینگ توکا فولاد در حوزه معدن/ توکا در زمینه تامین مواد و خدمات فولادسازان به ویژه فولاد مبارکه ایفای نقش می کند

فعال شدن هلدینگ توکا فولاد در حوزه معدن/ توکا در زمینه تامین مواد و خدمات فولادسازان به ویژه فولاد مبارکه ایفای نقش می کند
پایگاه خبری معدن نیوز - هلدینگ سرمایه گذاری توکا فولاد در پی تأکید و راهبرد مدیرعامل فولاد مبارکه، با بیش از ۳۰ شرکت با فعالیت های گوناگون در زمینه های تولیدی، حمل و نقل ریلی و جاده ای، در بخش معدن نیز فعال شده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، هلدینگ سرمایه گذاری توکا فولاد در پی تأکید و راهبرد مدیرعامل فولاد مبارکه، با بیش از 30 شرکت با فعالیت های گوناگون در زمینه های تولیدی، حمل و نقل ریلی و جاده ای، در بخش معدن نیز فعال شده است.

این مطلب را عبدالرضا جمالی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد گفت و افزود: این هلدینگ در زنجیره تأمین مواد و خدمات فولادسازان، به ویژه در زمینه حمل ونقل محصولات و مواد اولیه فولاد مبارکه ایفای نقش می کند.

وی در همین خصوص گفت: شرکت توکاریل واگن های شش محوره مخصوص حمل مواد را داراست که برای فولاد مبارکه نقش استراتژیک دارد. شرکت توکاتدارک نیز علاوه بر موضوع تأمین آهن قراضه مورد نیاز فولادسازی، اخیرا فعالیت های زیادی را در زمینه تأمین آهن اسفنجی، گندله و سنگ آهن آغاز کرده است.

وی راهبرد توسعه در فولاد مبارکه را بسیار ارزشمند دانست و گفت: این تفکر فولاد مبارکه به سایر شرکت های زیرمجموعه نیز تسری یافته و باعث شده آنها هم خود را توانمندتر و به روزتر سازند. این نگاه باعث می شود شرکت های زیرمجموعه ابتدا خود را ارتقا دهند و در ادامه برای شرکت مادر نیز بیشتر و بهتر منشأ اثر باشند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد