اقتصاد و صنعت

بخشنامه مهم معاون فنی و امور گمرکی جهت جلوگیری از صدور بخشنامه های متعدد

بخشنامه مهم معاون فنی و امور گمرکی جهت جلوگیری از صدور بخشنامه های متعدد
پایگاه خبری معدن نیوز - با عنایت به مفاد تبصرۀ ذیل مادۀ ۴ قانون مقررات صادرات و واردات مصوب مجلس شورای اسلامی منبعد از صدور و ابلاغ هرگونه بخشنامه یا دستورالعمل مربوط به صدور و ورود کالا بدون ابلاغ قبلی مورد از سوی دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت خودداری نمایید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، با عنایت به مفاد تبصرۀ ذیل مادۀ 4 قانون مقررات صادرات و واردات مصوب مجلس شورای اسلامی منبعد از صدور و ابلاغ هرگونه بخشنامه یا دستورالعمل مربوط به صدور و ورود کالا بدون ابلاغ قبلی مورد از سوی دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت خودداری نمایید.

در صورت وجود مورد، نسبت به احصاء مواردی که بدون ابلاغ مرجع مزبور، بصورت بخشنامه، به گمرکات اجرائی ابلاغ شده بقید فوریت اقدام و مراتب از طریق این حوزه معاونت، جهت استحضار قائم مقام محترم وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی منعکس تا دستور لازم از سوی آن مقام محترم در راستای پالایش موارد معنونه صورت پذیرد.

 مفاد این بخشنامه شامل دستورالعمل ها و بخشنامه های داخلی گمرک جمهوری اسلامی ایران نبوده، مسئولیت حسن اجرای مراتب فوق برعهده بالاترین مقام دفاتر تخصصی اشاره شده می باشد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد