بورس

برای دوره 6 ماهه؛

سود تلفیقی ذوب آهن ۷۷ ریال اعلام شد

سود تلفیقی ذوب آهن ۷۷ ریال اعلام شد
پایگاه خبری معدن نیوز -شرکت ذوب آهن اصفهان در صورت های مالی تلفیقی ۶ ماهه سود هرسهم را ۷۷ ریال اعلام کرد و از سوی دیگر سود هر سهم در شرکت اصلی ۷۳ ریال منتشر شده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، شرکت ذوب آهن اصفهان در صورت های مالی تلفیقی 6ماهه سود هرسهم را 77 ریال اعلام کرد و از سوی دیگر سود هرسهم در شرکت اصلی 73 ریال منتشر شده است.

سود تلفیقی هرسهم شرکت ذوب آهن اصفهان در دوره 6 ماهه 77 ریال است و سود هرسهم در شرکت اصلی نیز 73 ریال محقق شده است.

این شرکت در صورت های مالی تلفیقی سود عملیاتی را 7 هزار و 566 میلیارد ریال، سود خالص را 4 هزار و 762 میلیارد ریال و زیان انباشته تلفیقی را 9 هزار و 113 میلیارد ریال منتشر کرده است. از سوی دیگر در صورت های مالی 6 ماهه شرکت اصلی سود عملیاتی 7 هزار و 416 میلیارد ریال، سود خالص 4 هزار و 514 میلیارد ریال و زیان انباشته 8 هزار و 305 میلیارد ریال درج شد.

"ذوب" در تشریح اهداف خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که افزایش تولید از طریق راه اندازی کوره بلند شماره یک و راه اندازی پروژه PCI خواهد داشت و همچنین تولید محصولات کیفی خواهد داشت و سهم فروش صادراتی نیز افزایش می یابد.

این شرکت درباره تکمیل طرح های توسعه ای پروژه تزریق پودر ذغال به کوره بلند اعلام کرد که آغاز راه اندازی آزمایشی با تزریق 15 تن پودر ذغال به کوره بلند شماره دو از تاریخ 30 مهر 1398 بوده و تعمیرات اساسی و بازسازی کوره بلند یک نیز با توجه به تغیرات در حجم عملیات تاریخ بهره برداری 30 اسفند 1398 است.

شایان ذکر است؛ این شرکت توانسته بخشی از بدهی های بانکی خود را با مطالبات سازمان تامین اجتماعی از دولت (موضوع بند (و) تبصره 5 قانون بودجه سال 1397) تسویه کرده، اما باتوجه به برنامه های تامین مالی شرکت از بازار پول (به میزان 600 میلیارد تومان) و بازار سرمایه (به میزان 500 میلیارد تومان) در سال مالی 1398، برآورد می شود هزینه های مالی شرکت در سال 1398 کاهش چندانی نسبت به سال 1397 نداشته است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد