معدن

رییس جدید دانشکده صنعت و معدن خاش معرفی شد

رییس جدید دانشکده صنعت و معدن خاش معرفی شد
پایگاه خبری معدن نیوز- محمدحسین دهقان با حضور رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان، امامان جمعه شیعه و سنی، فرماندار و شماری از مسئولان به عنوان رئیس جدید دانشکده صنعت و معدن خاش معرفی و منصوب شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، محمدحسین دهقان با حضور رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان، امامان جمعه شیعه و سنی، فرماندار و شماری از مسئولان به عنوان رئیس جدید دانشکده صنعت و معدن خاش معرفی و منصوب شد.

فرماندار خاش روز یکشنبه در این مراسم اظهار داشت: فضای نقد و گفتمان باید در دانشگاه ایجاد شود تا قشر فعال، جوان و پویای دانشجو در کنار تحصیل علم بتوانند ایده‌های خود را با شفافیت به منصه ظهور برسانند.

صاحب گل صالحی گفت: دانشجویان در دانشگاه باید بتوانند به صورت آزادانه روحیه نقد، مطالبه‌گری و دفاع از حقوق شهروندی را در خود تقویت کنند.

وی اظهار داشت: توجه به نیازهای دانشجویان و اهمیت دادن به خواسته‌های به حق آنان سبب پویا شدن جامعه و ایجاد تحول، نشاط و امید در محیط پیرامونی می‌شود.

فرماندار خاش گفت: درگیر شدن دانشگاه و پژوهشگران با مسائل، چالش‌های جامعه و تلاش برای تولید علم، ارائه راهکار جهت رفع و مقابله با کمبودها به عنوان یک نیاز و ضرورت اساسی در جامعه به کاهش یافتن مشکلات کمک می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه جایگاه دانشگاه باید از محل تدریس به محل تولید علم و تکنولوژی تغییر یاید افزود: اهتمام به تربیت فرهنگی، برجسته کردن مباحث کارآفرینی، پژوهشی و تحقیقاتی، مفهوم عینی سازی ایده‌ها و ایجاد مراکز رشد و نوآوری، راه‌اندازی محیط کسب و کار و اهمیت دادن به مباحث دانش بنیان در دانشگاه‌ها باید به عنوان یک اصل مورد توجه باشد.

در این مراسم از دانش نارویی رئیس سابق دانشکده صنعت و معدن خاش تقدیر شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد