سرب و روی

استفاده از روش های جدید و دانش بنیان جهت فعال سازی معادن سرب و روی استان مرکزی

استفاده از روش های جدید و دانش بنیان جهت فعال سازی معادن سرب و روی استان مرکزی
پایگاه خبری معدن نیوز - با دعوت از معدنکاران سرب و روی استان مرکزی و حضور ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت و خانه معدن استان مرکزی، مدیر اجرایی و دبیر شورای هماهنگی طرح احیا، فعال سازی معادن کوچک و توسعه معادن کوچک مقیاس و نیز سرپرست سرمایه گذاری طرح، ضمن بررسی مشکلات و هماهنگی با سرمایه گذار بخش خصوصی روش های جدید دانش بنیان با استفاده از تکنولوژی بومی به منظور افزایش اولیه عیار ماده معدنی قبل از حمل به کارخانه فرآوری معرفی شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، با دعوت از معدنکاران سرب و روی استان مرکزی و حضور ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت و خانه معدن استان مرکزی، مدیر اجرایی و دبیر شورای هماهنگی طرح احیا، فعال سازی معادن کوچک و توسعه معادن کوچک مقیاس و نیز سرپرست سرمایه گذاری طرح، ضمن بررسی مشکلات و هماهنگی با سرمایه گذار بخش خصوصی روش های جدید دانش بنیان با استفاده از تکنولوژی بومی به منظور افزایش اولیه عیار ماده معدنی قبل از حمل به کارخانه فرآوری معرفی شد.
بر اساس این گزارش استقبال 5 معدنکار از انجام تستهای اولیه جهت مشارکت و استقرار تجهیزات در معادن و هماهنگی یک قرارداد سرمایه گذاری مشترک جهت اکتشاف و بهره بردای و فروش تضمینی محصول نتیجه جلسه و گفتگویی بود که با حضور مشاور تخصصی طرح و بررسی کلینیکی پیشنهاد شده برای فعال سازی معادن صورت پذیرفت.

از نقاط قوت این جلسه حضور اسدی؛ بخشدار بخش قورچی باشی شهرستان خمین و اعلام حمایت وی برای توسعه اشتغال و مرتفع کردن معارضین محلی بود که قوت قلبی برای حضور معدنکاران و سرمایه گذاران جهت حضور در منطقه خواهد بود.

در انتهای جلسه نیز پیشنهاد شد به منظور هم افزایی در امور فنی و اجرایی کمیته سرب و روی معادن استان مرکزی از طریق خانه معدن این استان تشکیل شود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد