سایر عناصر و مواد

مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد خبر داد؛

رشد چشم گیر ارسال محصول در شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد

رشد چشم گیر ارسال محصول در شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد
پایگاه خبری معدن نیوز - شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد چشم گیری در ارسال محصول بدست آورد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد چشم گیری در ارسال محصول بدست آورد.
شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد با برنامه‌ریزی‌ های صورت گرفته در چند روز اخیر و تلاش مضاعف کارکنان و با همکاری شرکت حمل و نقل فولاد لجستیک و راه آهن جمهوری اسلامی ایران شاهد رشد چشم گیر بارگیری و ارسال محصول از ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در مقایسه با سایر شرکت‌ ها و مجتمع‌ های تولیدی سنگان از طریق حمل و نقل ریلی و جاده‌ ایی بود. 
محمد مدنی فر مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد در تشریح این دستاورد گفت: در تاریخ 22 آذرماه 98 به میزان 13 هزار و 500 تن محصول از مبدا شرکت توسعه فراگیر سناباد به مقاصد شرکت فولاد خوزستان و فولاد سنگان بارگیری و حمل انجام پذیرفت.
وی افزود: از این میزان در حدود چهار هزار و 600 تن در قالب 81 واگن باری با همکاری حمل و نقل شرکت فولاد لجستیک، به صورت ریلی به مقصد فولاد خوزستان ارسال گردید؛ که به عنوان یک رکورد در این مجتمع ثبت گردید.
گفتنی است، عمده سهام این شرکت در اسفندماه سال 96 از سوی شرکت فولاد خوزستان خریداری شده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد