سنگ آهن و ذغال سنگ

مدیر پروژه گندله سازی گهر زمین؛

گندله ۵ میلیون تنی گهر زمین وارد مرحله تست های سرد شد

گندله ۵ میلیون تنی گهر زمین وارد مرحله تست های سرد شد
پایگاه خبری معدن نیوز - حسن امین زاده مدیر پروژه گندله سازی شرکت سنگ آهن گهرزمین، در خصوص روند پیشرفت این پروژه و انجام تست های بدون بار دیسک های آن گفت: پروژه گندله سازی گهر زمین به ظرفیت ۵ میلیون تن در سال در حال حاضر راه اندازی تست های بدون بار را می گذراند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، حسن امین زاده مدیر پروژه گندله سازی شرکت سنگ آهن گهرزمین، در خصوص روند پیشرفت این پروژه و انجام تست های بدون بار دیسک های آن گفت: پروژه گندله سازی گهر زمین به ظرفیت 5 میلیون تن در سال در حال حاضر راه اندازی تست های بدون بار را می گذراند.

وی افزود: پیشرفت فیزیکی این پروژه 96 می باشد و تاکنون در این طرح نزدیک به 17 هزار تن تجهیزات مکانیکی و 12 هزار تن سازه های فلزی و نیز 37 هزار متر بتن ریزی داشته ایم.

امین زاده با بیان اینکه میزان سرمایه گذاری طرح مذکور شامل 90 میلیون یورو در بخش ارزی و 5 هزار میلیارد ریال در بخش ریالی بوده است اظهار داشت: نزدیک به 70 درصد تجهیزات فلزی و مکانیکی این پروژه بومی سازی شده است.

وی تصریح کرد: این پروژه در فضایی به مساحت بیش از 32 هزار مترمربع در حال اجراست.

مدیر پروژه گندله سازی شرکت گهر زمین درباره تاثیر تحریم ها در این پروژه نیز گفت: با همت مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت توانستیم برهه زمانی اجرای پروژه را از 28 ماه به 18 ماه تقلیل دهیم و همین کاهش زمان اجرا سبب شد تا گهر زمین پیش از اجرای تحریم ها تمامی تجهیزات مکانیکی را وارد و نصب نماییم.

وی در خاتمه نیز خاطرنشان کرد: در حال حاضر تست های سرد دیسک های گندله سازی شروع شده و در آینده ای نزدیک این پروژه به مرحله بهره برداری خواهد رسید. با افتتاح این واحد 500 نفر به طور مستقیم و 1200 نفر به طور غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد