فولاد و آهن

رشد ۷۰ درصدی درآمد فولاد خراسان از محل فروش محصولات تا پایان آذر ماه/ فروش شمش صادراتی فخاس به بیش از ۱۹۰ هزار تن رسید

رشد ۷۰ درصدی درآمد فولاد خراسان از محل فروش محصولات تا پایان آذر ماه/ فروش شمش صادراتی فخاس به بیش از ۱۹۰ هزار تن رسید
پایگاه خبری معدن نیوز - شرکت فولاد خراسان طی عملکرد یک ماهه منتهی به آذر ۹۸ معادل ۳۶۰۲ میلیارد ریال از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل ۱۵۵.۳۵ درصد افزایش یافته است. البته فروش نسبت به آبان ماه افت ۵.۳۱ درصدی داشته است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، شرکت فولاد خراسان طی عملکرد یک ماهه منتهی به آذر 98 معادل 3602 میلیارد ریال از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره یک ماهه مشابه سال قبل 155.35 درصد افزایش یافته است. البته فروش نسبت به آبان ماه افت 5.31 درصدی داشته است.

 فخاس با سرمایه ثبت شده 9 هزار میلیارد ریال طی عملکرد 9 ماهه سال مالی منتهی به 29 اسفند 98 بالا بر 33 هزار و 834 میلیارد ریال درآمد فروش داشت که نسبت به مدت مشابه سال قبل 70.45 درصد رشد داشته است.

 فولاد خراسان در 9 ماهه امسال یک میلیون و 65 هزار تن گندله، یک میلیون و 74 هزار آن آهن اسفنجی و 847 هزار تن شمش و 464 هزار تن محصولات سبک ساختمانی تولید کرد و موفق به فروش 177 هزار تن شمش در بازار داخلی، 197 هزار تن شمش در بازار صادراتی، 474 هزار تن محصولات سبک ساختمانی در بازار داخلی و 11 هزار تن محصولات سبک ساختمانی در بازار صادراتی شد.

 شرکت تا پایان آذر ماه حدود 10 هزار تن محصولات سبک ساختمانی از محل موجودی خود فروخته است. همچنین فخاس در این مدت 13 هزار و 500 تن آهن اسفنجی فروخته است.

 


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد