آلومینیوم و مس

بازدید مدیرعامل شرکت مس از مراحل نهایی طرح مخازن اسیدسولفوریک در بندرعباس

بازدید مدیرعامل شرکت مس از مراحل نهایی طرح مخازن اسیدسولفوریک در بندرعباس
پایگاه خبری معدن نیوز - اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس، صبح دیروز (چهار‌شنبه ۴ دی ماه ۹۸) از طرح جامع انتقال، ذخیره‌سازی و صادرات اسید سولفوریک در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی در بندرعباس بازدید کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، اردشیر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس، صبح دیروز (چهار‌شنبه 4 دی ماه 98) از طرح جامع انتقال، ذخیره‌سازی و صادرات اسید سولفوریک در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی در بندرعباس بازدید کرد.

پروژه ایجاد زیرساخت‌های انتقال اسید و مخازن نگهداری اسید (مشتمل بر احداث 8 مخزن اسید، زیرساخت های ریلی و جاده ای و ایجاد ایستگاه‌های پمپاژ) با ظرفیت 112 هزار تن در سال و با سرمایه‌گذاری ارزی 15 میلیون یورویی و 1،610میلیارد ریالی درحال انجام  است و پیشرفتی بیش از 90 درصد دارد.

گفتنی است با بهره‌برداری از طرح زیست محیطی اسید سولفوریک مجتمع مس سرچشمه با ظرفیت 600 هزار تن در سال جاری و همچنین بهره‌برداری از کارخانه اسید سولفوریک خاتون‌آباد با ظرفیت 600 هزار تن در سال و با هدف صادرات بخش عمده‌ای از محصول تولیدی به بازارهای هدف طرح جامع انتقال، ذخیره‌سازی و صادرات اسید سولفوریک در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی در بندرعباس در دستور کار قرار گرفت.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد