فولاد و آهن

استاندار خوزستان مطرح کرد؛

کارنامه درخشان فولاد خوزستان در حوزه مسئولیت اجتماعی

کارنامه درخشان فولاد خوزستان در حوزه مسئولیت اجتماعی
پایگاه خبری معدن نیوز - نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و هفتمین فن بازار استان خوزستان با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، امید حاجتی رئیس سازمان برنامه و بودجه و سایر مسئولان استانی برگزار شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و هفتمین فن بازار استان خوزستان با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، امید حاجتی رییس سازمان برنامه و بودجه و سایر مسئولان استانی برگزار شد.

نمایشگاه یادشده با رویکرد "پژوهش اثر بخش، فن‌آوری ارزش آفرین و رونق تولید" یکم دی‌ماه 98 در نمایشگاه بین المللی اهواز بصورت رسمی آغاز به کار نمود.

غلامرضا شریعتی استاندار در بازدید از غرفه شرکت فولاد خوزستان اظهار داشت: این شرکت با افزایش تولید، اشتغال‌ زایی و کمک به مناطق محروم در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی کارنامه درخشانی دارد.

ابراهیم دادرس مدیر تحقیقات، تکنولوژی و بهینه‌سازی فولاد خوزستان، ارائه دستاوردهای پژوهشی و شناسایی شرکت‌های دانش‌بنیان موفق را از جمله اهداف شرکت نام برد و افزود: معرفی نیازهای پژوهشی و انعقاد تفاهم نامه با شرکت‌های دانش بنیان و مراکز پژوهشی از دیگر اهداف شرکت فولاد خوزستان است.

دادرس گفت: این شرکت با ارائه محورهای پژوهشی شامل: کاهش قیمت تمام شده (دست‌یابی به اقتصاد مقاومتی)، توسعه بومی سازی قطعات و تجهیزات، بهبود و توسعه کمی و کیفی محصولات، بهبود نرخ مصارف انرژی و مواد، بهبود شاخص‌های HSE، بهبود و توسعه فناوری‌های موجود، کاهش و بازیافت ضایعات، تولید محصولات فناورانه، تصفیه آب و بازیافت فاضلاب صنعتی در این نمایشگاه شرکت نمود.
این گزارش حاکی است، این نمایشگاه از یکم تا سوم دی‌ماه 98 از ساعت 9 الی 12 و 16 الی 20 به مدت سه روز پذیرای کارکنان فولاد خوزستان و بازدیدکنندگان بود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد