ورزش بنگاه ها

سرپرست تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان؛

برای قهرمانی نهایت تلاشمان را خواهیم کرد

برای قهرمانی نهایت تلاشمان را خواهیم کرد
پایگاه خبری معدن نیوز - اکرم طالبی سرپرست تیم بسکتبال جوانان (بانوان۹ باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان در ارتباط با مسابقات لیگ بسکتبال جوانان باشگاه های کشور و آخرین وضعیت این تیم گفت: لیگ جوانان از آبان ماه آغاز شد و ۸ تیم در دو گروه به رقابت با یکدیگر پرداختند.
  بزرگنمايي:

اکرم طالبی سرپرست تیم بسکتبال جوانان (بانوان) باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان در ارتباط با مسابقات لیگ بسکتبال جوانان باشگاه های کشور و آخرین وضعیت این تیم گفت: لیگ جوانان از آبان ماه آغاز شد و 8 تیم در دو گروه به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی افزود: روال این دوره از رقابت ها ابتدا مسابقات بین تیم های هر دو گروه برگزار شد و مقام اول تا چهارم هر گروه مشخص شد. ما تیم اول گروه یک شدیم و تیم فولاد مبارکه سپاهان هم اول گروه دو شد سپس از 20 الی 22 آذر ماه در یزد و صومعه صرا رقابت ها به صورت دور در دور و نزدیک در نزدیک ادامه یافت که در این رقابت ها نیز ما از سد تیم مدعی فولاد نوین یزد گذشتیم و سرانجام در این مرحله نیز علاوه بر ما تیم های فولاد مبارکه، نهاوند و کرمانشاه نیز به مر حله نیمه نهایی رسیدند که این مر حله نیز در 10 الی 11 بهمن ماه برگزار می شود و پس از آن مر حله فینال 24 و 25 همان ماه برگزار خواهد شد.

اکرم طالبی در ادامه گفت: به اذعان دوست و دشمن گروه یک این رقابت ها به "گروه مرگ" معروف شد چون گروه بسیار سختی است و همه تیم ها با میانگین گل توانستند خودشان را بالا بکشند، لذا با وجود تیم هایی مثل فولاد مبارکه بر خلاف ما که نخستین حضورمان را در این لیگ تجربه می کنیم حداقل 4 سال است در این لیگ حضور دارد، رقابت های بسیار سختی پیشرو داریم نمی توان به طور قطع و یقین ایستادن بر سکوی قهرمانی را ضمانت کرد ولی آنچه قطعی است این است که ما برای قهرمانین هایت تلاشمان را خواهیم کرد.

سرپرست تیم ذوب آهن در پایان تصریح کرد: تیم ما تیم بسیار جوانی است و این بازیکنان سرمایه های آتی باشگاه ذوب آهن هستند. امیدوارم که حمایت از ما به همین روال ادامه یابد تا به هدف نهایی مان که رشد و پیشرفت بسکتبال بانوان باشگاه ذوب آهن و استان اصفهان و همچنین کسب قهرمانی با تکیه بر بومی گرایی و پرورش استعدادهای جوان است؛ دست یابیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد