رویدادها و گزارش های ویژه

از سوی استیل مینت در دهلی نو؛

چهارمین اجلاس سنگ آهن، گندله و آهن اسفنجی برگزار می شود

چهارمین اجلاس سنگ آهن، گندله و آهن اسفنجی برگزار می شود
پایگاه خبری معدن نیوز - چهارمین اجلاس سنگ آهن، گندله و آهن اسفنجی به میزبانی هند دوم و سوم ماه مارس ۲۰۲۰ معادل ۱۲ و ۱۳ اسفند ماه سال جاری در دهلی نو برگزار می شود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، چهارمین اجلاس سنگ آهن، گندله و آهن اسفنجی به میزبانی هند دوم و سوم ماه مارس 2020 معادل 12 و 13 اسفند ماه سال جاری در دهلی نو برگزار می شود.

موضوعات محوری چهارمین اجلاس سنگ آهن، گندله و آهن اسفنجی، مزایده های معدنی در سال 2020، عرضه و تقاضای سنگ آهن و وضعیت واردات آن به هند، چشم انداز و پویایی بازار جهانی گندله، سناریوی بازار جهانی آهن اسفنجی و صادرات فولاد به چین می باشد.

این اجلاس از سوی موسسه استیل مینت برنامه ریزی و برگزار می شود و معدن نیوز به عنوان نماینده انحصاری این موسسه در ایران، علاوه بر هماهنگی های مربوط به حضور در کنفرانس و اخذ غرفه، نسبت به انتشار یک کاتالوگ انگلیسی جهت معرفی شرکت های ایرانی اقدام می نماید.

علاقمندان جهت حضور در این اجلاس می توانند با شماره تلفن 88947439 یا شماره تلگرام و واتس آپ 09914150397 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است، سال گذشته در این رویداد بیش از 350 شرکت کننده از 190 شرکت از کشورهای مختلف دنیا، بیش از 20 سخنران از سراسر دنیا و حدود 20 غرفه نمایشگاهی حضور داشتند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد