آلومینیوم و مس

بازدید مدیرعامل شرکت مس از فرهنگ‌سرای مس سرچشمه

بازدید مدیرعامل شرکت مس از فرهنگ‌سرای مس سرچشمه
پایگاه خبری معدن نیوز - اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت مس از فرهنگ‌سرای مس سرچشمه؛ قدیمی ترین مرکز هنری و فرهنگی شهر سرچشمه؛ بازدید کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت مس از فرهنگ‌سرای مس سرچشمه؛ قدیمی ترین مرکز هنری و فرهنگی شهر سرچشمه؛ بازدید کرد.

در این بازدید نادعلی اسماعیلی رئیس هیئت‌مدیره و علی محمدی عضو هیئت‌مدیره، حیدر ضیغمی مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی، حسین احمدی مدیر مجتمع مس سرچشمه و محمدرضا رجب‌پور مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سرچشمه، اردشیر سعدمحمدی را همراهی کرده و از فرهنگ‌سرای شهر سرچشمه بازدید به عمل آوردند.

در جریان این بازدید، اردشیر سعدمحمدی از محمدصالح رزم‌حسینی کارتونیست کرمانی و مسئول فرهنگسرای مس سرچشمه که اخیرا در جشنواره «‌طنز کشور چین» موفق به دریافت جایزه شده بود‌، تقدیر کرد.

مدیرعامل شرکت مس در این بازدید بر تداوم فعالیت‌های فرهنگی و هنری برای پر کردن اوقات فراغت فرزندان پرسنل صنعت مس تاکید کرد.

برگزاری دوره‌های خوش‌نویسی، نقاشی، موسیقی، عکاسی، تئاتر، تذهیب، قلم‌زنی و هنرهای دستی برای هنرجویان از مهترین فعالیت‌های این مرکز فرهنگی در سرچشمه است. افزون بر این، در این مرکز برنامه‌های فرهنگی همچون نقد و بررسی فیلم و کتاب و شعر و داستان و کلاس‌های مثنوی‌خوانی و شاهنامه‌خوانی برگزار می‌شود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد