فولاد و آهن

رکوردهای سه­ گانه فولاد خراسان طی ۹ ماهه امسال/ فروش بیش از ۹۲۱ هزار تن محصول؛ رشد ۴۰ درصدی صادرات

رکوردهای سه­ گانه فولاد خراسان طی ۹ ماهه امسال/ فروش بیش از ۹۲۱ هزار تن محصول؛ رشد ۴۰ درصدی صادرات
پایگاه خبری معدن نیوز - مدیر عامل شرکت مجتمع فولاد خراسان از ثبت رکوردهای سه گانه این شرکت در بخش های فروش، صادرات و ارسال محصول طی ۹ ماهه امسال خبر داد. طی این مدت فروش، صادرات و ارسال محصول این شرکت به ترتیب ۳۳، ۴۰ و ۲۵ رشد داشته است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، مدیر عامل شرکت مجتمع فولاد خراسان از ثبت رکوردهای سه گانه این شرکت در بخش های فروش، صادرات و ارسال محصول طی 9 ماهه امسال خبر داد. طی این مدت فروش، صادرات و ارسال محصول این شرکت به ترتیب 33، 40 و 25 رشد داشته است.
کسری غفوری افزود: فروش مجموعه محصولات فولاد خراسان تا پایان آذرماه 921 هزار و 118 تن بوده که نسبت به تناژ 693 هزار و 45 تنی فروش در مدت مشابه سال گذشته، افزایش 33 درصدی را نشان می دهد.
غفوری افزود: فولاد خراسان همچنین در حوزه صادرات در 9 ماه نخست سال توانست رشد 40 درصدی را به ثبت برساند و میزان صادرات شرکت از ابتدای سال 98 تا پایان آذر ماه در حالی به 208 هزار و 323 تن رسید. این رقم در مدت مشابه سال گذشته 149 هزار و 340 تن بوده است.
وی گفت: پیش از این بالاترین میزان فروش محصولات فولاد خراسان، در سال 96 به میزان 863 هزار و 426 تن به ثبت رسیده بود.
غفوری با اعلام اینکه فولاد خراسان در زمینه بارگیری و ارسال محصولات نیز در 9 ماه سال جاری رقم 911095 تن را به ثبت رساند، افزود: این رکورد، افزایش 25 درصدی را نسبت به تناژ 730 هزار و 682 تنی مدت مشابه سال گذشته رقم زده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد