ورزش بنگاه ها

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان؛

مسئولیت های اجتماعی شرکت مس در کرمان پر رنگ تر شده است

مسئولیت های اجتماعی شرکت مس در کرمان پر رنگ تر شده است
پایگاه خبری معدن نیوز - مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: با حضور دکتر اردشیر سعد محمدی در رأس شرکت ملی صنایع مس ایران، شاهد پررنگ‌تر شدن مسئولیت‌های اجتماعی مس در کرمان هستیم.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: با حضور دکتر اردشیر سعد محمدی در رأس شرکت ملی صنایع مس ایران، شاهد پررنگ‌تر شدن مسئولیت‌های اجتماعی مس در کرمان هستیم.

«میثم پاریزی»، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با قدردانی از خدمات مؤثر اردشیر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در حوزه ورزش این استان گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران، در سال‌های اخیر دست به اقدامات گسترده‌ای در حوزه مسئولیت اجتماعی زده است.

او افزود: آنچه در شرکت مس در این حوزه اتفاق افتاده است، نه‌تنها برای شرکت‌های معدنی و صنعتی، بلکه برای شرکت‌های ایرانی فعال در همه بخش‌ها می‌تواند الگو باشد.

پاریزی با اعلام اینکه انجام مسئولیت‌های اجتماعی به دلیل هزینه‌هایی که برای شرکت‌ها به‌همراه دارد، معمولاً مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرد، گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران تاکنون در راستای ایفای نقش مسئولیت اجرایی خود در قبال جامعه هدف بخصوص مناطق همجوار اقدام به ساخت ورزشگاه‌هایی در شهر‌های کرمان، رفسنجان و شهر بابک کرده است.

او افزود: حمایت از ورزش قهرمانی و ورزش‌های همگانی و زیرساخت‌های ورزشی با تأسیس باشگاه‌های ورزشی در مس کرمان، رفسنجان، شهربابک، پاریز و حمایت از رشته‌های غیر فوتبالی و مدال‌آوران پارالمپیکی ازجمله زهرا نعمتی و پیمان نصیری از اقدامات خوبی است که در راستای مسئولیت اجتماعی این شرکت انجام‌شده و این روند نیز وقفه‌ناپذیر است.

پاریزی اقدامات شرکت ملی صنایع مس ایران در حوزه مسئولیت اجتماعی را ستود و ابراز امیدواری کرد: همچنان با حضور سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران شاهد توجه به حوزه ورزش این استان باشیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد