فولاد و آهن

فعالیت۲۰۰ تحصیلکرده استان یزد در مگامدول چادرملوی اردکان

فعالیت۲۰۰ تحصیلکرده استان یزد در مگامدول چادرملوی اردکان
پایگاه خبری معدن نیوز- مدیر عامل مجتمع صنعتی چادر ملو گفت: کارخانه تولید شمش فولاد هم اکنون ۲۰۰ تحصیلکرده استان یزد را مشغول به کار کرده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، مدیر عامل مجتمع صنعتی چادر ملو گفت: کارخانه تولید شمش فولاد هم اکنون 200 تحصیلکرده استان یزد را مشغول به کار کرده است.

محمود نوریان مدیر عامل مجتمع صنعتی چادر ملو اردکان گفت: کارخانه چادرملو اردکان اولین کارخانه تولید شمش فولاد کشور است که از تکنولوژی هات شارژ برخوردار است.

وی افزود: این واحد تولیدی با ظرفیت تولید یک میلیون و پانصد هزار تن شمش فولاد 200 تحصیلکرده استان یزد در حال فعالیت است.

مدیرعامل مجتمع صنعتی چادرملو با اشاره به اینکه در روش هات شارژ آهن اسفنجی پیش از سرد شدن با دمای 650 درجه به طور مستقیم وارد کوره‌های ذوب در کارخانه فولاد می‌شود، ادامه داد: این مهم باعث می‌شود تمامی شرایط برای کاهش هزینه‌ها و افزایش تولید در کارخانه فولاد محقق شود.

نوریان با بیان اینکه در این روش تعداد مراحل ذوب در روز از 18 مرحله به 21 مرحله افزایش یابد، گفت: مطابق این روش میزان مصرف برق در این کارخانه 35 درصد و میزان مصرف آب نیز 50 درصد کاهش می‌یابد.

مدیر عامل مجتمع صنعتی چادر ملو تصریح کرد: به طور میانگین این روش 23 درصد هزینه‌های تولید کاهش می‌یابد و کاهش قیمت، قدرت چانه زنی ما در زمان فروش در بازار‌های داخلی و خارجی بالا رود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد