آلومینیوم و مس

قیمت آلومینیوم به ۱۸۰۰ دلار رسید

قیمت آلومینیوم به ۱۸۰۰ دلار رسید
پایگاه خبری معدن نیوز- قیمت آلومینیوم در LME روز سه‌شنبه ۱۰ دی ماه، نسبت به هفته گذشته، ۹ دلار و ۵۰ سنت به ازای هر تن رشد داشت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه 10 دی ماه نسبت به معاملات هفته قبل، یعنی سه‌شنبه سوم دی ماه، 9 دلار و 50 سنت به ازای هر تن یا معادل 0.5 درصد افزایش قیمت داشت؛ به گونه‌ای که از یک هزار و 790 دلار به ازای هر تن، به یک هزار و 799 دلار و 50 سنت به ازای هر تن رسید.

قیمت آلومینیوم در بورس فلزات لندن، دیروز سه‌شنبه 10 دی ماه، نسبت به آخرین معاملات انجام شده (دوشنبه دوم دی ماه)، هشت دلار و 50 سنت به ازای هر تن یا معادل 0.5 درصد، افزایش یافت؛ به گونه‌ای که در روز دوشنبه دوم دی ماه، آلومینیوم یک هزار و 791 دلار به ازای هر تن قیمت‌گذاری شد و دیروز به یک هزار و 799 دلار و 50 سنت به ازای هر تن رشد یافت.

رشد قیمت آلومینیوم در جهان در هفته جاری، همراه با روند افزایشی موجودی انبارهای آلومینیوم است؛ به گونه‌ای که میانگین موجودی انبارها در هفته اخیر از یک میلیون و 461 هزار و 800 تن در هفته گذشته به یک میلیون و 484 هزار و 725 تن در هفته اخیر رسیده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد