فولاد و آهن

پیام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و گرامی داشت روز پرستار

پیام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و گرامی داشت روز پرستار
پایگاه خبری معدن نیوز - علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و گرامی داشت روز پرستار پیام تبریکی به شرح ذیل منتشر کرد:
  بزرگنمايي:

علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و گرامی داشت روز پرستار پیام تبریکی به شرح ذیل منتشر کرد

بنام خداوند بخشنده و مهربان

پنجم جمادی‌ الاول خجسته زاد روز بانوی کربلا و پرستار دل‌های زخم دیده و خرابه‌های شام است. بانویی که با صبری سترگ و عظیم مصیبت‌های واقعه کربلا را تحمل کرد و ضمن حفظ و دفاع از ارزش‌های مقدس اسلامی با خطبه‌های افشاگرانه در به ثمر رساندن اهداف شهدای قیام عاشورا نقش موثری داشتند و از بازماندگان آن واقعه دردناک به خوبی پرستاری کردند.

پرستاری هنری است آمیخته با مراقبت جسم و جان و حرفه‌ای بی‌نظیر که فقط نگاهبانی از مرز علائم حیاتی بیمار نیست؛ بلکه دمیدن روح زندگی است در تن رنجور و جاری کردن زلال امیدواری در بدن خسته بیمار؛ پرستاری درمان زخم‌‌های عیان است و مرهم نهادن بر زخم های پنهان بیماران.

اینجانب سالروز ولادت حضرت زینب (س) و گرامی داشت روز پرستار را به یکایک پرستاران به خصوص کادر درمانی شرکت فولاد خوزستان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزون را برای این قشر زحمتکش جامعه آرزومندم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد