فولاد و آهن

پیام مدیرعامل به مناسبت چهاردهمین یادواره شهدا و بزرگداشت ایثارگران و گردهمایی بزرگ بسیجیان شرکت فولاد خوزستان

پیام مدیرعامل به مناسبت چهاردهمین یادواره شهدا و بزرگداشت ایثارگران و گردهمایی بزرگ بسیجیان شرکت فولاد خوزستان
پایگاه خبری معدن نیوز - علی محمدی مدیرعامل به مناسبت چهاردهمین یادواره شهدا و بزرگداشت ایثارگران و گردهمایی بزرگ بسیجیان شرکت فولاد خوزستان پیامی به شرح ذیل منتشر کرد:
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، علی محمدی مدیرعامل به مناسبت چهاردهمین یادواره شهدا و بزرگداشت ایثارگران و گردهمایی بزرگ بسیجیان شرکت فولاد خوزستان پیامی به شرح ذیل منتشر کرد:

بنام خداوند بخشنده و مهربان

شهید نظر می‌کند به وجه الله

مقام شهدا را جز شاهدان حقیقت، کسی درک نخواهد کرد و حقیقت را چشمی غیر از دل، نمی‌تواند ببیند. آن که رتبه و جایگاه شهید را فهمید، پویایی را سرلوحه هستی خویش قرارداد و فریاد ممتد شهید در ثانیه ثانیه زمان جاری است؛ فریادی که ریشه در «هل من ناصر ینصرنی» سیدالشهدا (ع) دارد و امتداد آن تا گسترده‌ترین میدان موعود ادامه‌ دار خواهد بود. شهیدان که با ایثار، دست طاغوتیان را کوتاه و پای متجاوزان را قطع نموده‏ اند و معارف الهی و اصول ارزشی اسلام را از بوته‌ی فراموشی و ورطه‌ی عصیان آزاد کرده اند.

خدا را شاکرم که با عنایات خاص، طنین چهاردهمین یادواره شهدا و بزرگداشت ایثارگران و گردهمایی بزرگ بسیجیان در این شرکت به صدا درآمده و با لطف بیکرانش عطر ایثار و شهادت را در فضای معنوی صنعت و کار گسترده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای عزیز و همچنین سپاس فراوان از مجاهدت تمامی ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده آنان، ضمن ابراز خرسندی و توفیق تداوم این حرکت شایسته و ماندگار از خداوند استمرار راه این عزیزان و اجر و پاداش دست‌ اندرکاران و متولیان برگزاری این یادواره مقدس را خواهانم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد