فولاد و آهن

تعمیرات اساسی ماشین درب بازکن غربی باتری شماره ۳ کوره کک سازی ذوب آهن برای اولین بار انجام شد

تعمیرات اساسی ماشین درب بازکن غربی باتری شماره ۳ کوره کک سازی ذوب آهن برای اولین بار انجام شد
پایگاه خبری معدن نیوز - تعمیرات اساسی ماشین درب بازکن غربی ذوب آهن برای اولین بار پس از راه اندازی باتری ۳، ۱۷ آبان ماه، طبق برنامه ریزی ها آغاز شد و ۲۸ آبان ماه، پنج روز قبل از تاریخ برنامه ریزی شده با تلاش طاقت فرسای پرسنل در فصل سرد سال با موفقیت به پایان رسید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، تعمیرات اساسی ماشین درب بازکن غربی برای اولین بار پس از راه اندازی باتری 3، 17 آبان ماه، طبق برنامه ریزی ها آغاز شد و 28 آبان ماه، پنج روز قبل از تاریخ برنامه ریزی شده با تلاش طاقت فرسای پرسنل در فصل سرد سال با موفقیت به پایان رسید.

جواد نور محمدی، ارشد مکانیک واحد 2 تولیدات کک و مواد شیمیایی با اعلام این خبر، گفت: این تعمیرات که باید در سال 97 انجام می گرفت، به دلیل عدم وجود پلت فرم تعمیراتی مناسب جهت اجرای این کار، به تعویق افتاد. لذا قبل از اجرای تعمیرات، مسیر درب بازکن که شامل 3 خط ریلی می باشد از سمت غرب به طول 30متر افزایش یافت که نصب 70 تن تجهیزات اسکلت فلزی و 300 متر مکعب بتن ریزی را در بر داشت.

وی با بیان این که اجرای این پروژه که مقدمه تعمیرات اساسی بود، فرآیند طراحی، ساخت و نصب آن در محل شرکت به مدت 18 ماه به طول انجامید، افزود: در این تعمیرات تجهیزات اسکلت فلزی دوراسیون که قسمت اصلی ماشین است مورد بازسازی قرار گرفت و تجهیزات هیدورلیکی، برقی و اتوماسیونی نیز تعویض شد.

نور محمدی، تاکید کرد: با اجرای این تعمیرات کاهش توقفات، افزایش راندمان تولید و کاهش تعمیرات را شاهد خواهیم بود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد