فولاد و آهن

معدن نیوز گزارش می دهد؛

افزایش ۱۷ تا ۱۹ دلاری بهای چدن TATA Metaliks هند

افزایش ۱۷ تا ۱۹ دلاری بهای چدن TATA Metaliks هند
پایگاه خبری معدن نیوز - شرکت TATA Metaliks بهای هر تن چدن را برای تحویل در ۲۰ ژانویه ۱۲۰۰ تا ۱۳۰۰ روپیه معادل ۱۷ تا ۱۹ دلار افزایش داد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، شرکت TATA Metaliks بهای هر تن چدن را برای تحویل در 20 ژانویه 1200 تا 1300 روپیه معادل 17 تا 19 دلار افزایش داد.

این شرکت به عنوان بزرگترین تولیدکننده چدن در شرق هند شناخته می شود.

پیشنهاد فعلی TATA Metaliks برای چدن کم سیلیکون 27 هزار و 800 روپیه معادل 390 دلار در هر تن گزارش شده است در حالی که قبلا 26 هزار و 500 روپیه درب کارخانه درب کارخانه Kharagpur در شرق هند معامله می شد.

همچنین قیمت چدن ریخته گری شده که قبلا 29 هزار روپیه داد و ستد می شد اکنون به 30 هزار و 200 روپیه معادل 423 دلار درب کارخانه Kharagpur در شرق هند رسیده است.

پیش از این، این شرکت در 23 دسامبر 2019 بهای چدن کم سیلیکون را 1500 روپیه معادل 21 دلار افزایش داده بود.

به گفته منابع مطلع، به دنبال تقاضای زیاد و با توجه به افزایش مداوم در قیمت ها توسط تولیدکنندگان خصوصی چدن، TATA Metaliks نیز به فکر افزایش نرخ های ژانویه 2020 افتاده است و آنرا به شدت افزایش داده است.

لازم به ذکر است که قیمت چدن از سوی تولیدکنندگان خصوصی در شرق هند در طول یک ماه با توجه به عرضه های محدود در کوتاه مدت و افزایش بهای فولاد در سطح جهانی، در حدود 1100 روپیه به صورت هفتگی و 3 هزار روپیه به صورت ماهانه افزایش یافته است.

واحدهای خصوصی از ارائه قیمت های جدید فعلا خودداری می کنند و پیشنهادات قبلی آنان به 28 هزار تا 28 هزار و 500 روپیه درب کارخانه بود.

به گفته منابع مطلع، به دنبال تقاضای زیاد، قیمت توسط تولیدکنندگان خصوصی چدن افزایش یافته است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد