رویدادها و گزارش های ویژه

کرمان برای دومین سال میزبان نمایشگاه بین المللی سیمکس خواهد بود

کرمان برای دومین سال میزبان نمایشگاه بین المللی سیمکس خواهد بود
پایگاه خبری معدن نیوز - دومین نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی با تمرکز بر زنجیره تامین فولاد «سیمکس » امسال در سیرجان برگزار می شود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، دومین نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی با تمرکز بر زنجیره تامین  فولاد «سیمکس » امسال در سیرجان برگزار می شود.

دومین نمایشگاه بین المللی زنجیره تامین فولاد«سیمکس» که سال گذشته برای اولین بار در کرمان برگزار شده بود امسال با توجه به پتانسیل های منطقه صنعتی و معدنی گل گهر و با همکاری دانشگاه ها و شرکت های منطقه گل گهر در شهرستان «سیرجان» برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه با هدف تعادل سازی زنجیره فولاد در راستای تحقق اهداف فولادی در افق 1404 و با حضور مسوولان وزارت صمت، جمعی از نمایندگان مجلس و همچنین مدیران و فعالان تشکل های صنعتی و معدنی در فضایی به وسعت بیش از 8هزار متر مربع به مدت سه روز در دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان برگزار خواهد شد و بخش‌های مختلف واحدهای صنعتی و معدنی زنجیره تامین فولاد همچون اکتشاف و استخراج، بهره برداری و فرآوری، تجهیزات آزمایشگاهی و زمین شناسی و همچنین تجهیزات و ماشین آلات صنعتی و معدنی همچون سال گذشته حضور پیدا کرده و آخرین دستاوردهای خود را در معرض نمایش می گذارند.

این نمایشگاه با توجه به شرایط کشور و تحریم های ظالمانه تمرکز بر دستاوردها و تبادل اطلاعات  در حوزه بومی سازی را راهبرد خود قرار داده است و در جهت رشد و توسعه بومی سازی تلاش خواهد کرد.

 همچنین همزمان با این نمایشگاه چندکارگاه و نشست تخصصی در حوزه چالش های زنجیره تامین فولاد با موضوعات مختلف از جمله «نیاز به انقلاب در استخراج سنگ آهن»و «فرصت  بومی سازی رهاورد تحریم» برنامه ریزی شده است که برگزار خواهد شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد