سایر عناصر و مواد

مدیر مجتمع نفلین سینیت کلیبر خبر داد؛

رشد ۱۱ درصدی فروش کنسانتره نفلین سینیت در ۹ ماهه اول سال جاری/ تولید ۵۶۰۰ تن کنسانتره تا پایان آذر ماه

رشد ۱۱ درصدی فروش کنسانتره نفلین سینیت در ۹ ماهه اول سال جاری/ تولید ۵۶۰۰ تن کنسانتره تا پایان آذر ماه
پایگاه خبری معدن نیوز - علیرضا خوش مقام، مدیر مجتمع نفلین سینیت کلیبر با بیان این مطلب که فروش کنسانتره نفلین سینیت در ۹ ماهه سال جاری با رشد ۱۱ درصدی همراه بوده است گفت: در ۹ ماهه اول سال جاری با فروش ۵ هزار و ۶۰۰ تن کنسانتره نفلین سینیت درجه یک توانستیم ۱۱ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته باشیم و درصدد هستیم برنامه تدوینی تولید و فروش را تا پایان سال جاری عملی کنیم.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، علیرضا خوش مقام؛ مدیر مجتمع نفلین سینیت کلیبر با بیان این مطلب گفت: در 9 ماهه اول سال جاری با فروش 5 هزار و 600 تن کنسانتره نفلین سینیت درجه یک توانستیم 11 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته باشیم و درصدد هستیم برنامه تدوینی تولید و فروش را تا پایان سال جاری عملی کنیم.

وی در ادامه افزود: با استفاده از توان بخش خصوصی از مهرماه 96 تاکنون، با تلاش های صورت گرفته توسط تیم راهبری تغییرات مثبتی در واحد تولید و بازاریابی انجام شده و اکنون شاهد افزایش رونق تولید در سطح منطقه هستیم.

خوش مقام در خصوص پیشرفت طرح جدید واحد 40 هزارتنی نفلین سینیت به روش تَر که با حضور بخش خصوصی در حال انجام است، اظهار داشت: بسیاری از کارهای زیربنایی به اتمام رسیده و اولین محموله تجهیزات نیز در محل مجتمع مستقر شده است و امیدواریم طرح فوق در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

گفتنی است کارخانه نفلین سینیت در 20 کیلومتری جاده کلیبر به اهر واقع شده که در سال 1383 با هدف تولید 52000 تن کنسانتره نفلین سینیت افتتاح و به بهره برداری رسید. تولید این مجتمع در صنایع کاشی، سرامیک، چینی، شیشه، رنگ و پلاستیک از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد