فولاد و آهن

معدن نیوز گزارش می دهد؛

احتمال افزایش واردات نورد گرم ترکیه از کره جنوبی در سال جدید میلادی/ ترکیه تعرفه واردات نورد زنگ نزن فولادی از کره جنوبی را به صفر رساند

احتمال افزایش واردات نورد گرم ترکیه از کره جنوبی در سال جدید میلادی/ ترکیه تعرفه واردات نورد زنگ نزن فولادی از کره جنوبی را به صفر رساند
پایگاه خبری معدن نیوز - ترکیه به دلیل سیاست های تعرفه ای ممکن است محصولات فولادی بیشتری از کره جنبوی وارد نماید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، ترکیه به دلیل سیاست های تعرفه ای ممکن است محصولات فولادی بیشتری از کره جنبوی وارد نماید.

طبق توافقاتت تجاری، دولت ترکیه تعرفه 65 درصدی واردات از کره جنوبی را که از سال 2013 اعمال کرده بود را پس از 7 سال لغو کرده و بر می دارد و در مقابل کشورهای آسیای شرقی نیز تعرفه 80 درصدی بر روی کالاهای ترک را لغو خواهند کرد.

ترکیه با گذشت بیش از 7 سال از اعمال تعرفه واردات بر روی محصولات فولادی و اتومبیل از کره جنوبی، این تعرفه را از اول ژانویه سال جدید میلادی به صفر رساند.

در حال حاضر کره جنوبی اصلی ترین تامین کننده نورد زنگ نزن فولادی برای ترکیه است و ترکیه در 11 ماهه 2019 بالغ بر 200 هزار و 400 تن از این محصول را از این کشور وارد کرده است که نسبت به مدت مشابه سال 2018 رشد 15 درصدی داشته است.

انتظار می رود بازار شاهد افزایش واردات نورد فولادی زنگ نزن از کره جنوبی به مقصد ترکیه باشد زیرا تعرفه ها از ابتدای سال جاری به صفر رسیده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد