بانک و بیمه

مجمع عمومی سالیانه بانک صنعت و معدن برگزار شد

مجمع عمومی سالیانه بانک صنعت و معدن برگزار شد
خبرگزاری تخصصی معدن- مجمع عمومی سالیانه بانک صنعت و معدن با حضور اعضای مجمع بعنوان نمایندگان سهام دولت، اعضای هیئت مدیره و مدیران بانک تشکیل و صورت های مالی ۱۳۸۹ بانک را مورد تصویب قرارداد.
  بزرگنمايي:

خبرگزاری تخصصی معدن- مجمع عمومی سالیانه بانک صنعت و معدن با حضور اعضای مجمع بعنوان نمایندگان سهام دولت، اعضای هیئت مدیره و مدیران بانک تشکیل و صورت های مالی 1389 بانک را مورد تصویب قرارداد.
به گزارش معدن نیوز ؛ در این جلسه دکتر اصغر ابوالحسنی هستیانی معاون امور بانکی، بیمه و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی نیروی تخصصی و کارشناسی بانک صنعت و معدن را ارزشمند توصیف کرده و افزود : نیروهای این بانک می توانند ضعف کارشناسی در بانک های دیگر را جبران کنند.
دکترابوالحسنی در ادامه ضمن اشاره به چشمگیر بودن دستاوردهای بانک صنعت و معدن در بخش آی تی افزود : بانک صنعت و معدن در مبارزه با پولشویی با اجرای طرح های مطالعاتی و درپیش گرفتن روش های علمی به نتایج و تجربیاتی رسیده است که باید در اختیار بانک های دیگر نیز قرار گیرد.
در ادامه جلسه مجمع عمومی بانک صنعت و معدن ابراهیم نظری معاون وزیر تعاون ، کارو رفاه اجتماعی نیز به نقش بانک صنعت ومعدن در حمایت از واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت : این بانک با کمک به صنایع کشور و اجرای مصوبات دولت از ریزش نیروهای کار در واحدهای صنعتی جلوگیری کرده است.
ابراهیم نظری افزود : بانک صنعت و معدن مصوبات ستاد تسهیل را به خوبی اجرا کرده و از بانک های موفق کشور بوده است.
در ابتدای جلسه مجمع عمومی و مطابق رویه مرسوم ، مهندس پیشرو ، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بانک صنعت و معدن به ارائه گزارش عملکرد این بانک در سال گذشته پرداخت.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد