فولاد و آهن

مرکز همایش های صدا و سیما بهمن ماه میزبان دهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن خواهد بود

مرکز همایش های صدا و سیما بهمن ماه میزبان دهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن خواهد بود
پایگاه خبری معدن نیوز - دهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار اول و دوم بهمن ماه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود.
  بزرگنمايي:

دهمین همایش و نمایشگاه چشم انداز صنعت فولاد و سنگ آهن ایران با نگاهی به بازار اول و دوم بهمن ماه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود.

از جمله حامیان این همایش فولاد مبارکه اصفهان، ذوب آهن اصفهان، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، ایمیدرو، وزارت صمت، میدکو، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، فولاد هرمزگان، سنگ آهن گهر زمین و ... هستند.

این همایش به همت گروه رسانه ای دنیای اقتصاد و همکاری فولاد مبارکه و چادرملو برگزار می شود و حامیان این دوره از همایش وزارت صمت، ایمیدرو، گسترش صنایع معدنی کاوه پارس، گهر زمین، فکور صنعت، فولاد خراسان، میدکو، تهیه و تولید موادمعدنی ایران، ذوب آهن اصفهان، راهسازی و معدنی مبین، فولاد آلیاژی ایران، انجمن سنگ آهن، شرکت آسفالت طوس، گل گهر، فولاد هرمزگان، بورس کالای ایران، دانشگاه تهران، خانه معدن ایران، فولاد تکنیک، انجمن صنعت نسوز، ساراله و ... می باشند.

محورهای این همایش پایش و بازنگری طرح جامع فولاد براساس شرایط کنونی، صادرات در مواجهه با چالش های بین المللی و داخلی و استفاده از ظرفیت های تهاتر، فروش داخلی و بورس کالا و مشکلات و راهکارهای آن، برنامه عملیاتی احیا و فعال سازی معادن کوچک مقیاس و مسئولیت ها اختیارات، بومی سازی و رونق تولید در صنعت فولاد، انرژی، آب، محیط زیست و اقتصاد چرخه ای در بهره وری صنایع فولاد و سنگ آهن و بهره وری، نوآوری و تکنولوژی و ارتباط موثر و ارآمد صنعت و دانشگاه و اثرات اقتصادی آن


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد