فولاد و آهن

به گزارش معدن نیوز؛

تقاضای چین صادرات چدن هند در سال ۲۰۱۹ را افزایش داد

تقاضای چین صادرات چدن هند در سال ۲۰۱۹ را افزایش داد
پایگاه خبری معدن نیوز - هند به عنوان یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان برتر چدن جهان شاهد رشد ۵۴ درصدی صادرات چدن در سال ۲۰۱۹ بود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، هند به عنوان یکی از تولیدکنندگان و صادرکنندگان برتر چدن جهان شاهد رشد 54 درصدی صادرات چدن در سال 2019 بود.

 صادرات چدن هند در سال 2019 حدود 370 هزار تن بود که نسبت به صادرات سال 2018 با حجم صادرات 240 هزار تن، رشد 54 درصدی داشته است.

 صادرات چدن هند در سال 2017 نیز حدود 580 هزار تن بود.

 به دلیل افزایش شدید قیمت قراضه و بیلت در جهان با توجه به رشد تقاضای خرید چینی ها، صادرات چدن هند شاهد رشد بود.

 علاوه بر این، ممنوعیت واردات قراضه توسط چین به دلیل سیاست های زیست محیطی این کشور که از سال 2016 اعمال شد، منجر شد صادرات چدن هند رشد چشمگیری یابد و چین سهم حدود 50 درصدی در صادرات چدن هند را به خود اختصاص دهد. 

 همچنین، محدودیت تولید اعمال شده توسط دولت چین، فولادسازان داخلی را مجبور کرد که احتمال واردات محصولات متالورژی و نیمه نهایی را نیز بررسی کنند.

 چین به عنوان بزرگترین واردکننده چدن هند در سال گذشته حدود 180 هزار تن چدن از هند وارد کرد که سهم 48 درصدی از کل صادرات هند را شامل می شود. پس از چین، بنگلادش با واردات 170 هزار تن قرار دارد که سهم 45 درصدی را به خود اختصاص داده است و تایلند در رتبه سوم با حجم واردات 20 هزار تن و سهم 6 درصدی قرار دارد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد