فولاد و آهن

مدیر برنامه ریزی و کنترل تولید فولاد خوزستان خبر داد؛

جابجایی رکورد تولید روزانه فولاد خوزستان در کمتر از دو هفته/ شکسته شدن رکورد تولید فولاد خوزستان در اوج تحریم ها

جابجایی رکورد تولید روزانه فولاد خوزستان در کمتر از دو هفته/ شکسته شدن رکورد تولید فولاد خوزستان در اوج تحریم ها
پایگاه خبری معدن نیوز - غلام رضا طالبی مدیر برنامه ریزی و کنترل تولید فولاد خوزستان با اعلام این خبر افزود: خوشبختانه در شرایطی که تحریم‌ های ظالمانه به اوج خود رسیده است،‌ فولاد مردان خوزستان با همت و تلاش مضاعف توانستند در پاسخی دندان شکن، در کمتر از یک ماه، رکورد تولید روزانه فولاد را افزایش دهند‌.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، غلام رضا طالبی مدیر برنامه ریزی و کنترل تولید فولاد خوزستان با اعلام این خبر افزود: خوشبختانه در شرایطی که تحریم‌ های ظالمانه به اوج خود رسیده است،‌ فولاد مردان خوزستان با همت و تلاش مضاعف توانستند در پاسخی دندان شکن، در کمتر از یک ماه، رکورد تولید روزانه فولاد را افزایش دهند‌.

طالبی در ادامه گفت: رکورد تولید روزانه در 20 دی 98 به میزان 12990 تُن رسید؛ این در حالیست که رکورد قبلی در کمتر از دو هفته یعنی6 دی ماه 98 و به میزان 12723 تُن بود. دستیابی به این میزان از تولید، مرهون پشتکار، کوشش و تعهد سازمانی کارکنان فولاد خوزستان است.

مدیر برنامه ریزی و کنترل تولید از افزایش تعداد ذوب در 24 ساعت به 78 ذوب خبر داد و افزود: در کنار افزایش رکورد تولید روزانه، موفق شدیم، رکورد تعداد ذوب روزانه را از 77 به 78 ذوب برسانیم. امیدواریم با این روند رو به رشد تولید روزانه، در پایان سال 98 به هدف برنامه ریزی شده، یعنی تولید 3 میلیون و هشت صد هزار تُن دست پیدا کنیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد