فولاد و آهن

پیام مدیرعامل فولاد مبارکه به مناسبت سالروز افتتاح شرکت؛ فولاد مبارکه مولود انقلاب و نقطه عطف صنعت فولاد ایران است

پیام مدیرعامل فولاد مبارکه به مناسبت سالروز افتتاح شرکت؛ فولاد مبارکه مولود انقلاب و نقطه عطف صنعت فولاد ایران است
پایگاه خبری معدن نیوز - ۲۳ دی ماه سالروز افتتاح فولاد مبارکه است و همزمان با این روز، حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه پیام تبریک فرستاد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، 23 دی ماه سالروز افتتاح فولاد مبارکه است و همزمان با این روز، حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه پیام تبریک فرستاد.

حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه ضمن قدردانی از تلاش همکاران گروه فولاد مبارکه گفت: بیست و هفتمین سالروز افتتاح فولاد مبارکه را که به راستی مولود انقلاب و نقطه عطف صنعت فولاد ایران است به هم وطنان، همکاران بلندهمت و تلاشگر در گروه فولاد مبارکه، فعالان جبهه صنعت، تامین کنندگان و پیمانکاران، شرکای تجاری کسب و کار و به ویژه خانواده های محترم شرکت که همواره از این سرمایه ملی حمایت کرده اند تبریک عرض می نمایم.

وی افزود: خوشبختانه این شرکت با همت مدیران و کارکنان خود وبا همکاری پیمانکاران خود و تامین کنندگان، از بدو بهره برداری تاکنون برای کشور و ذی نفعان عزت، سربلندی و سودآوری به ارمغان آورده است.

 عظیمیان در خاتمه گفت: امیدوارم در ادامه این راه بتوانیم در شرایط سخت که دشمن ناجوانمردانه کمر به متوقف ساختن چرخ صنعت کشور بسته اند، به توفیقات بیشتری دست یابیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد