فولاد و آهن

پذیرفته شدن طرح سرمایه‌گذار هندی برای تولید محصولات آلیاژی و زنجیره فولادی در یزد در نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری/ هندی ها ۶۰ میلیون دلار برای تولید فولاد در یزد سرمایه گذاری می کنند

پذیرفته شدن طرح سرمایه‌گذار هندی برای تولید محصولات آلیاژی و زنجیره فولادی در یزد در نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری/ هندی ها ۶۰ میلیون دلار برای تولید فولاد در یزد سرمایه گذاری می کنند
پایگاه خبری معدن نیوز- سرمایه‌گذار هندی آمادگی خود را برای تولید محصولات آلیاژی و زنجیره فولادی در یکی از شهرستان‌های استان یزد اعلام کرد و طرح وی در نشست مرکز خدمات سرمایه‌گذاری پذیرفته شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، سرمایه‌گذار هندی آمادگی خود را برای تولید محصولات آلیاژی و زنجیره فولادی در یکی از شهرستان‌های استان یزد اعلام کرد و طرح وی در نشست مرکز خدمات سرمایه‌گذاری پذیرفته شد.

میزان سرمایه‌گذاری یادشده 60 میلیون دلار اعلام شد و با آغاز فعالیت واحد تولیدی یادشده سالانه 230 هزار تن محصولات آلیاژی و زنجیره فولادی در استان تولید و روانه بازار مصرف می‌شود و این محصول که اغلب در صنایع فولادی کاربرد دارد نیاز کشور را به واردات تا حد زیادی کاهش خواهد داد.

هم این‌که 30 درصد مواد اولیه تولید محصولات آلیاژی و زنجیره فولادی در داخل ایران تامین و بقیه از خارج از وارد شود.

در این ارتباط با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد نشستی در راستای فراهم کردن زمینه جذب سرمایه‌گذاری، اعطای تسهیلات و واگذاری زمین و زیرساخت‌های لازم با حضور مسئولان اقتصادی و متولیان امور در محل مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان برگزار شد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد، سید مسعود عظیمی گفت: ظرفیت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های استان به خصوص بافق و ابرکوه فراهم است و در این راستای حمایت‌های لازم از فعالان این بخش خواهیم داشت.

وی از سرمایه‌گذار هندی خواست با توجه به وجود ظرفیت‌های لازم در استان، محل دقیق استقرار طرح خود را مشخص کند و برای انجام اقدامات و نشست‌های بعدی گزارش لازم را ارائه دهد.

همچنین مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد گفت: این سرمایه‌گذار هندی سابقه فعالیت تولید فولاد در استان را دارد و علاقه‌مند به توسعه فعالیت‌های اقتصادی در تولید آلیاژهاست.

علی نمازی با قدردانی از حمایت‌های مسئولان ارشد اجرایی استان از طرح‌های سرمایه‌گذاری اظهار کرد: ما به دنبال توسعه سرمایه‌گذاری هستیم و تصمیم نشست‌های مربوطه را تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد