سنگ آهن و ذغال سنگ

به گزارش معدن نیوز؛

ریوتینتو فاز دوم پروژ توسعه منطقه معدنی غرب پیلبارا را به زودی عملیاتی می کند

ریوتینتو فاز دوم پروژ توسعه منطقه معدنی غرب پیلبارا را به زودی عملیاتی می کند
پایگاه خبری معدن نیوز - اخیرا خیرا ریوتینتو که یکی از بزرگترین شرکت ها معدنی جهان است قراردادی را به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار استرالیا با شرکت پیمانکار مهندسی، تهیه و ساخت Mondium استرالیا به امضا رساند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، اخیرا خیرا ریوتینتو که یکی از بزرگترین شرکت ها معدنی جهان است قراردادی را به ارزش 400 میلیون دلار استرالیا با شرکت پیمانکار مهندسی، تهیه و ساخت Mondium استرالیا به امضا رساند.

شرکت Mondium که به صورت EPC پروژه ها را بر عهده می گیرد طراحی و ساخت فاز دوم پروژه Western Turner Syncline Phase 2 ریوتینتو که به اختصار به آن WTS2 می گویند را در منطقه پیلبارا در غرب استرالیا اجرا خواهد کرد.

این پروژه شامل ساخت واحدهای فرآوری، تجهزیات حمل و نقل زمینی و زیرساخت ها می باشد که قرار است شرکت مذکور آنرا برنامه ریزی و تاسیس نماید.

در نوامبر 2019 ریوتینتو با هدف توسعه استخراج ذخایر موجود و جدید و نیز سرمایه گذاری در منطقه معدنی Greater Tom Price در پیلبارا 749 میلیون دلار پیش بینی کرد.

پروژه WTS2 فاز دوم پروژه مذکور در توسعه منطقه معدنی Greater Tom Price است و پیش بینی می شود ساخت آن در سه ماهه اول سال جاری آغاز و در سال 2021 به اتمام برسد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد