سنگ آهن و ذغال سنگ

معدن نیوز گزارش می دهد؛

کاهش حجم واردات سنگ آهن ترکیه در ماه نوامبر

کاهش حجم واردات سنگ آهن ترکیه در ماه نوامبر
پایگاه خبری معدن نیوز - براساس اطلاعات موسسه آمار ترکیه، این کشور در ماه نوامبر سال ۲۰۱۹ تقریبا ۴۷۴ هزار تن سنگ آهن وارد کرد که نسبت به ماه قبل از آن ۳۵.۶ درصد افت داشته و حتی نسبت به نوامبر سال گذشته ۳۶.۳ درصد کمتر است
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، براساس اطلاعات موسسه آمار ترکیه، این کشور در ماه نوامبر سال 2019 تقریبا 474 هزار تن سنگ آهن وارد کرد که نسبت به ماه قبل از آن 35.6 درصد افت داشته و حتی نسبت به نوامبر سال گذشته 36.3 درصد کمتر است.

ارزش این واردات در حدود 45.1 میلیون دلار بوده ااست که نسبت به ماه قبل 49.1 درصد و نسبت به نوامبر سال قبل افت 34.8 درصد داشته است.

در این بین بیشترین واردات از برزیل با حجم 340 هزار تن بود که البته این عدد هم نسبت به نوامبر 2018 افت 20.75 درصدی داشته است.

واردات از هند هم 61 هزار و 400 تن گزارش شده که نسبت به نوامبر 2018 هیچگونه تغییری نداشته است.

ترکیه در بین ماه های ژانویه تا نوامبر هم درمجموع 9 میلیون تن سنگ آهن وارد کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 5.9 درصد افت داشته است.

ارزش کل این واردات نیز یک میلیارد دلار برآورد می گردد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 10.9درصد افزایش داشته است.

برزیل اصلی ترین کشور تامین کننده سنگ آهن ترکیه با حجم صادرات میلیون تن بود که البته افزایش 16.88 درصدی داشته و پس از آن سوئد با حجم صادرات 1.34 میلیون تن و کانادا با 670 هزار تن قرار دارند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد